OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bravida är Skandinaviens främsta totalleverantör av installations- och servicetjänster med cirka 8 000 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs och ventilation och erbjuder allt från design och projektering till installation, drift och underhåll. Bravida finns representerade på drygt 150 platser i Sverige, Norge och Danmark. Till vår VS-avdelning söker vi en utåtriktad administratör med placering i Härnösand, varav två arbetsdagar per vecka i Sundsvall. Arbetsbeskrivning Arbetet som administratör omfattar ekonomiadministration såsom fakturering, hantering av leverantörsfakturor och löneadministration. Du är ett stöd i ekonomifrågor och ansvarar för bevakning av att kundfakturor betalas i tid. Som administratör hos oss kommer du även att arbeta med varierande allmänna kontorsuppgifter. Utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och erfarenhet av ekonomiadministration och löneadministration. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso. Att du hanterar Microsoft Office är ett krav. Personliga egenskaper Vi vill att du är noggrann, serviceinriktad, flexibel och har förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad och nyfiken på nya utmaningar och har intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar. Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer vi att göra vårt urval och intervjuer löpande. Tjänsten kan därmed tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Varmt välkommen med din ansökan. Du ansöker denna tjänst genom att klicka dig vidare på knappen ansök nedan. Bravida erbjuder en attraktiv arbetsplats som strävar efter att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla.