OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du alltid bli lite, lite bättre? Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? Hos oss får du frihet under ansvar att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv och ditt intresse. Nu söker vi en driven och serviceinriktad administratör till Sprinkleravdelningen i Stockholm.
Ditt nya jobb
Som administratör på avdelning sprinkler kommer du att stötta din avdelning med administrativt och ekonomiinriktat arbete. Du fungerar i mångt och mycket som spindeln i nätet och ingen dag är den andra lik! Du har daglig kontakt med dina kollegor samt ett nära samarbete med avdelningschefen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
• Ansvara för övriga administrativa arbetsuppgifter ex sammanställa sjukfrånvarostatistik, ekonomisk uppföljning och hantera det personaladministrativa systemet.
• Aktivt stöd i projektadministrativt arbete för service och projekt
• Stöd i administrativa verksamhetssystem
• Att registrera tidrapportering, löner, leverantörsfakturor och nya kunder
• Att fakturera och bevaka kundfakturor
Ditt nya team
Som Administratör på Sprinkler i Stockholm tillhör du ett glatt och framåt gäng som arbetar i varierade roller såsom montörer, projektledare och serviceledare. Du har även administratörskollegor runt om i landet som du samarbetar med och det finns här ett stort behov av samordning kring gemensamt arbetssätt. Bravida är i en spännande utvecklingsfas där du kommer vara en viktig del i vår utvecklings- och digitaliseringsresa.
Din bakgrund
Vi söker dig som har lägst utbildning på gymnasienivå inom ekonomi eller administration i kombination med tidigare erfarenhet av administrativt arbete gärna med ekonomisk inriktning. Du har en god IT- och systemvana och är en van användare av Officepaketet med tyngdpunkt på Excel. Har du en eftergymnasial utbildning inom administration eller ekonomi är det meriterande liksom erfarenhet av teknikinstallationsbranschen.
Som person är du serviceinriktad och håller en hög kvalité och noggrannhet i ditt arbete. Du är van vid att ta egna initiativ, att arbeta självständigt och du trivs i en miljö där ständig utveckling står i fokus. Det faller dig naturligt att bemöta andra på ett trevligt och professionellt sätt och du kommunicerar med lätthet på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Tjänsten är på heltid, provanställning kan komma att tillämpas.
Bravida som arbetsgivare
Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans.
Förutom fina förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.
Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi!
Hur söker jag jobbet?
Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum därför ber vi dig skicka in din ansökan senast 2022-06-16. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.
Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.