Bred ekonomiassistentroll till långsiktig tjänst

Arbetsbeskrivning

Söker du en arbetsplats som präglas utav glädje och gemenskap och lockas du av att arbeta i en bred roll som ekonomiassistent där du får ta mycket ansvar? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Till en av våra kunder i Sisjön söker vi dig som finns tillgänglig omgående eller som senast i augusti. Du kommer att påbörja tjänsten som ett konsultuppdrag på sex månader och därefter finns goda möjligheter till anställning.


Om tjänsten
Du kommer att ingå i ett mindre ekonomiteam tillsammans med redovisningschefen och ytterligare en ekonomiassistent. Här ges du möjlighet att självständigt arbeta med de löpande uppgifterna på en ekonomiavdelning. Du kommer att hantera hela flödet inom kund- och leverantörsreskontran, svenska och utländska betalningar, moms- och skatterapportering samt vara behjälplig i månadsboksluten med avstämningsarbete. Även viss övrig kontorsadministration ligger i rollen och utöver detta kan du få möjlighet att driva utvecklingsprojekt.

Lämplig bakgrund
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomiområdet och har erfarenhet av arbete som ekonomiassistent. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft Dynamics 365 Business Central. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet och svenska är ett krav för tjänsten.



Personliga egenskaper
Vi söker en ansvarsfull och effektiv person med en god förståelse för ekonomiska flöden. Du trivs med att arbeta med varierande uppgifter inom redovisning och administration och uppskattar utveckling och lärande. Du tar mycket ansvar och arbetar strukturerat mot deadlines. Din noggrannhet och ditt sinne för siffror gör dig till en naturlig problemlösare.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR in Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2024
  • Ansök senast: 29 juni 2024

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024