OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Söker du en central roll i ett socialt och drivet företag som präglas av gemenskap och entreprenörsanda? Vår kund söker en serviceminded och driven receptionist med kontorsansvar! Företaget är ett internationellt Managementkonsultföretag som är beläget i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att ha en central roll när det gäller att säkerställa ett professionellt första intryck för kunder och besökare. Som spindeln i nätet kommer du dessutom vara med och bidra till en rolig och givande atmosfär för kontorets medarbetare. Utöver detta kommer du:
- Hjälpa till att förbereda möten, event, luncher, frukostar och after works
- Svara på inkommande samtal och mail från kunder och medarbetare
- Se till att kontorets lokaler är representativa
- Vara kontaktperson för interna servicefunktioner så som IT och ekonomi
- Stödja VD med bokningar, administration och andra servicerelaterade uppgifter
- Hjälpa till med fakturering och kostnadshantering
- Sköta beställningar av kontorsmaterial och luncher
Kvalifikationer
Här är chansen för dig som brinner för att arbeta med människor att utvecklas i din serviceroll. Vi söker dig med driv, engagemang och som är orädd inför nya utmaningar. Då du kommer att ha ett brett kontaktnät på företaget och stötta med diverse ärenden och administration kommer du få nytta av din proaktiva och välorganiserade sida. Mycket kommunikation sker på engelska vilket förutsätter att du gärna får känna dig trygg i språket.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag som förväntas starta i början på augusti och löpa på tillsvidare. Du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning hos KFX Stockholm och arbeta hos vår kund. Arbetstiderna är förlagda 8-17, måndag till fredag. Kunden har kontor i centrala Stockholm.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg