OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi på Gigstr eventproffs till en marknadsaktivering som ska ske till ett hemstädsföretag som är verksamma i områden runt om i Sverige. Det rör sig om att planera och producera en marknadsaktivering i sju städer för att öka varumärkeskännedom! Detta är ett projekt för dig som är van att hålla i trådarna och har erfarenhet av att planera liknande kampanjer!
OM KUNDEN
Du kommer att driva ett projekt för vår kund som är stor inom hem- och flyttstäd i Sverige. Om du går vidare till att få pitcha på kunden får du reda på vem denna är!
OM PROJEKTET
Projektet handlar om att i sju städer i Sverige göra en marknadsaktivitet med mål att öka kännedom kring företaget och sätta dem på kartan i dessa områden. De områden som kampanjer kommer att hållas i är:
Göteborg
Gävle
Örebro
Uppsala
Eskilstuna
Västerås
Enköping
Sedan är det är upp till dig som projektledare av denna marknadsaktivitet att pitcha ett grymt förslag till vilka aktiviteter som du tror kan hjälpa företaget att nå ut till fler konsumenter i dessa städer!
BUDGET
Om du går vidare till att pitcha på kunden så kommer du också få reda på mer exakt budget men ligger i storleksklassen 160 000 - 230 000kr.
VEM VI SÖKER
Ett team eller byrå som fullt ut kan ansvara för att planera och producera hela projektet
Du som har erfarenhet av större marknadsaktiveringar och kan tillsätta egen eventpersonal
Du som kan presentera referenscase med liknande marknadsaktivitet/kampanjer
OM GIGSTR Vi på Gigstr representerar och förmedlar frilansare, team och byråer inom marknadsföring, design och digital tillväxt. Några av Sveriges största företag använder Gigstr för att växa sina företag och varumärken.