Brinner du för IT och vill arbeta i Malmös trevligaste Service Desk?

Arbetsbeskrivning

Joblink har lång erfarenhet av rekrytering och bemanning av kvalificerade tjänster, och en lång rad goda referenser. Vi är ett lite mindre företag och betydligt mer personliga i vårt arbetssätt. Det ska vara enkelt och trevligt för både kandidater och företag att jobba med oss, samtidigt som vi garanterar högsta kvalitet genom hela processen. Vi agerar främst i Öresundsregionen, men även utanför detta område om det behövs för specifika önskemål.

Arbetsuppgifter::

Som Service Desk-agent arbetar du med att ge support till användare via telefon och mail. Service desken utgörs av en kombinerad 1st och 2nd Line, där ambitionen är att kunna lösa ärenden redan vid första kontakt. För att kunna briljera i rollen som Service Desk-agent är det viktigt att du kan hålla ett högt tempo, utan att förlora kvalitén i ditt arbete. Administrativa uppgifter så som dokumentation är naturliga inslag i det dagliga arbetet.

Vi erbjuder!:

Tillträde: aug/september 2015

Omfattning: 100%

Placering: Malmö

Uppdraget ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Joblink AB och arbeta ute hos uppdragsgivaren. Bli en del av vårt framgångsrika konsultteam!

Vi söker dig som::

- Drivs av ett stort IT-intresse! Detta intresse går som en röd linje genom dina erfarenheter. Du inser att det alltid finns mer att lära, och denna möjlighet till utveckling gör dig ännu mer motiverad.
- Är lyhörd! Du har förmågan att lyssna och förstå kundens problematik. Du kan dessutom använda denna lyhördhet för att anpassa din hjälp efter den specifika kunden. Oavsett vilken nivå av IT-förståelse kunden har, är du flexibel och skräddarsyr samtalet efter den specifika kunden.
- Värdesätter god service! Kanske är du den som vänner och släkt vänder sig till när datorn eller mobilen strular, lika mycket på grund av din kompetens som ditt prestigelösa sätt. Du är tillmötesgående i ditt arbete, och ser ett värde i att vara hjälpsam.
- Är uthållig! Att arbeta i en Service Desk innebär ett högt tempo, där du måste klara av att ge varje enskild kund god service samtidigt som man som grupp arbetar för att hålla SLA-nivåer. Vi söker därför dig som kan arbeta med uthållighet och som genomsyras av ett professionellt lugn.
- Har erfarenhet av Service Desk! För detta uppdrag är det ett krav att du sedan tidigare har erfarenhet av IT-support i en Service Desk, samt trivs i en sådan roll.

Du har kunskaper i Ärendehantering, Felsökning, Citrix, Exchange samt Kommunikation/Nätverk TCP/IP, DNS, DHCP samt AD.

Ansökan::

Vänta inte med din ansökan. Besök vår hemsida och skicka in din CV redan idag. Vi jobbar med löpande urval!

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mathilda Wasting mathilda.wasting@joblink.se 0723 65 34 20

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jenny Nilsson
0708-183879
Charlotte Sahlin
0708-100546
Mathilda Wasting
0723-653420
Martin Samuelsson

Rekryteringskonsult Jenny Nilsson
0708-183879
Rekryteringskonsult Marie Engdahl
040-661 39 90 0721-88 02 13
Marie Engdahl
0721-88 02 13
Rekryteringsansvarig Christina Hedman
040-661 39 90 0721-81 20 58
Jenny Nilsson

Christina Hedman
0721-81 20 58

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Joblink Norden AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 14 juli 2015

Besöksadress

SÖDERGATAN 14
Malmö

Postadress

SÖDERGATAN 14
Malmö, 21134

Liknande jobb


Software Support

Software Support

6 november 2024

Relationsskapande it-tekniker

6 november 2024

6 november 2024