Brinner du för kundtjänst och teknik?

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundtjänst och teknik!

Tillsammans gör vi skillnad

 Verisure Securitas Direct är Europas ledande leverantör av uppkopplade larm och smarta funktioner för hemmet. Företaget växer snabbt och har idag 4 miljoner kunder fördelade över 16 länder i Europa och Sydamerika. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500.000 svenska kunder bland de mest nöjda i branchen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

Brinner du för kundservice och tekniska lösningar och kan du hålla samma höga servicenivå alla dagar om året, är detta rätt tjänst för dig!

Vår tekniska kundtjänst hanterar samtal och svarar på frågor rörande våra produkter och tjänster. Våra kunder erbjuds ständigt nya innovationer vilket kräver att vi anpassar oss och levererar i alla lägen. Man ska verkligen gilla högt tempo och hantera alla ärenden på ett noga och effektivt sätt. Vi har ett stort ansvar - men det är det som gör jobbet riktigt roligt!

Vårt främsta mål är nöjda kunder så att du har en hög servicekänsla ser vi som en självklarhet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Som person ser vi att du är nyfiken, social och trivs i en miljö där du får ta initiativ. 

Vidare vill vi att du har ett intresse för teknik och ett förflutet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. En naturlig del av arbetet är nämligen att informera våra befintliga kunder om aktuella erbjudanden och kampanjer.

Vi ger dig en gedigen utbildning och kan utlova dig en arbetsplats i en stimulerande miljö med härliga kollegor – du blir en del av ett starkt lag som brinner för sin uppgift.

Låter detta intressant? 

Tjänsten är en tillsvidareanställning 100% med start måndag 4/4.

Avdelningen har öppet 8-19 vardagar samt 9-17 på helger.

Placering i trevliga lokaler centralt i Linköping med gångavstånd till Centralstationen.

 Du söker genom att registrera dig via länken, dock senast 28/2.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Christoffer Nilsson, christoffer.nilsson@verisure.se  alt Susanne Lundell, susanne.lundell@verisure.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Cüneyt Acar/ Rekryterare
0708542297
Fredrik Lord
0729-63 90 45
Cüneyt Acar/Rekryterare
0708542297

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Verisure Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Gumpekullavägen 8
Linköping

Postadress

Box 2511
Linköping, 58002

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024