Brinner du för system, utveckling och kundmöten?

Brinner du för system, utveckling och kundmöten?

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa hem för bättre liv idag och imorgon? Vi söker en kundkoordinator, som vill bli en del av vårt kundcenter där du kommer att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor såväl inom teamet som med övriga funktioner i bolaget. Lockas du av att jobba med telefoni- och växelsystem samtidigt som du drivs av att skapa goda kundmöten? Då är det här tjänsten för dig!

Arbetsuppgifter
Som Kundkoordinator arbetar du med alla inkommande ärenden oavsett kanal. Du ger råd och vägleder våra kunder samt hanterar, löser och besvarar inkommande frågor. Du blir en nyckelperson för HFAB såväl externt som internt. I rollen kommer du ta emot, handlägga och återkoppla i ärenden från våra kunder och du kommer även att ärendehantera inkommande fel- och serviceanmälningar. Som en del i rollen ingår att arbeta som administratör av bolagets växel-/telefonisystem/kontaktcenterlösning som idag är Telia Touchpoint och ACE.

Egenskaper och kvalifikationer
För att trivas som Kundkoordinator ser vi att du är van att möta kund och att arbeta lösningsinriktat. Du har tidigare erfarenhet från servicebranschen och är van vid att möta kunder via telefon, mail och i personliga möten. Då vi handlägger fel- och serviceanmälningar ser vi gärna att du har ett intresse och en förståelse för fastighetstekniska frågor. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och ansvarstagande. Du inspireras, motiveras och drivs av att ta aktiv del i utvecklingen av vår roll och vår funktion. Du är en lagspelare och har lätt för att skapa goda relationer.

Du har gymnasieutbildning samt god datavana och kunskap i Office-paketet. Erfarenhet av arbete som administratör av växel/telefonisystem/kontaktcenterlösning eller liknande är ett krav. Meriterande är erfarenhet av arbete med att från systemstatistik och annan information jobba med förbättringar av system samt arbetssätt inom kundservice. Du uttrycker dig mycket väl på svenska i både tal och skrift. Meriterande om du behärskar engelska i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, möjligheten att bidra till verksamhetens utveckling och arbetsglädjen på jobbet. 

Tjänsten är en tillsvidareanställning, vi tillämpar provanställning.

Är du den vi söker - välkommen med din ansökan! Intervjuer kommer att äga rum 18 och 19 augusti. Sista ansökningsdag den 31 juli 2022.

Halmstads Fastighets AB är ett allmännyttigt fastighetsbolag som ägs av Halmstads kommun. Bostadsbolaget omsätter drygt 750 miljoner kronog och har drygt 130 anställda. Vårt fastighetsbestånd består av drygt 11 000 lägenheter samt kommersiella lokaler.

Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lennart Svensson, Fastighetsutvecklingschef
070-306 28 55
Viktoria Hägg, HR-chef
035-138321
Per Lidetun, Distriktschef
035-138420
Mikael Olsson, Facklig representant - Fastighetsanställdas
035-140230
Jonas Stark, Ekonomichef
035-138404
Carin Ottosson, Affärsområdeschef Lokaler
035-13 83 65
Jonas Stark, Ekonomichef
035-13 84 04
Viktoria Hägg,

Carin Ottosson, Distriktschef
035-13 83 65
Malin Paulsson, HR-koordinator
035-138388

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Halmstads Fastighets AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Besöksadress

Fredrik strömsgata 6
None

Postadress

Fredrik strömsgata 6
Halmstad, 30102

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024