OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Eftermarknadsspecialist på OMC Barbecues/Broil King Nordic ingår:
Att ha den koordinerande funktionen för företagets service och eftermarknad.
Att hantera och koordinera slutkunders och återförsäljares behov av service och reservdelar.
Att hantera och driva reklamations- och serviceförfarande på plats, i samarbete med tekniker.
Att delvis kunna bistå med bland annat orderhantering och kundservice till samtliga kunder i Norden.
För att trivas med denna tjänst behöver du:
Vara tekniskt lagd och ha en vilja att förstå hur saker fungerar.
Vara strukturerad och noggrann.
Kunna hantera olika typer av människor på ett proffessionellt sätt.
Gilla utmaningar, ha positiv energi och att arbeta i team med hög sammanhållning.
Gilla att arbeta i ett högt tempo och vilja ta eget ansvar.
Din profil:
Erfarenhet av service- och reklamationshantering är ett krav.
Behärska svenska felfritt i tal och skrift är ett krav och att kunna prata med/läsa norska och danska är meriterande och kommer underlätta ditt arbete.
Din engelska bör vara på en hög muntlig och skriftlig nivå då kommunikation med nordiska slutkunder och återförsäljare samt moderbolaget är en del av vardagen.
Du behöver ha förståelse för vikten av struktur i arbetet där rollen som eftermarknadsspecialst är en krävande roll där daglig egen prioritering är ett måste.
Mycket god datorvana och spetskunskaper i databashantering är ett plus.
Din bakgrund:
Vi tror att du har utbildning i och/eller erfarenhet av liknande positioner och en god kommunikativ förmåga.
Anställningsform, omfattning, placeringsort
Anställningen är tillsvidare och på heltid med omgående start på vårt nya lager i Kungsängen. Arbetstiden är i huvudsak förlagd måndag-fredag 08.00-17.00. Övertid kan förekomma i högsäsong eller vid speciella tillfällen.
Välkommen in med din ansökan till vår VD Tobias Minde t.minde@broilking.se senast 22/9 - 2021. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Tobias Minde på 0708-74 77 96.