OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare på OMC Barbecues/Broil King Nordic:
• De främsta arbetsuppgifterna är orderhantering, kundserviceärenden och problemlösning för våra återförsäljare kring deras beställningar och ärenden.
• Att flexibelt verka och vara kollegor behjälplig med förekommande arbetsuppgifter.
• Att komplettera kundtjänst och även lagerfunktionen på administrativ nivå.
För att trivas med denna tjänst behöver du:
• Ha förståelse för vikten av ordning kring administrationen och se en glädje i att det bidrar till nöjda kunder och medarbetare.
• Trivas i ett företag där teamet medvetet är lite färre till antalet men där ledord som sammanhållning, samarbete, stort eget ansvar och högt tempo är desto viktigare.
Din profil:
• Eftergymnasial utbildning är meriterande men inget krav. Kunskaper inom olika affärssystem och stor datorvana är mycket meriterande.
• Som person tror vi att du sätter kunden i centrum och arbetar för att bli branschens bästa kundservicespecialist.
• För att lyckas i rollen måste du ha goda datorkunskaper och kunna kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift.
• Din engelska bör vara på en hög muntlig- och skriftlig nivå då kommunikation med kollegor på huvudkontoret i Kanada är en daglig del av arbetet.
Din bakgrund:
Vi tror du har tidigare erfarenhet från kundtjänstpositioner eller administrativa arbetsuppgifter, gärna inom handel och distribution.
Placeringsort
Anställningen är tillsvidare och på heltid på vårt nordiska huvudkontor i Kungsängen. Välkommen in med din ansökan senast 30/11 2021.
Önskat tillträde Jan/Feb 2022.
Har du frågor om tjänsten? Kontakta Tobias Minde på 0708-74 77 96.