OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bromöllabolagen fortsätter att utvecklas och vi hoppas att just du vill vara med på vår resa! Vi söker nu en kommunikativ och servicemedveten kundservicemedarbetare för ett vikariat med placering i Bromölla.
Om tjänsten
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta kundnära och vara den första kontakten gentemot våra kunder och hyresgäster via telefon, mail och fysiska möten i receptionen. Ansvarsområdet är brett och i ditt dagliga arbete kommer du, förutom att bemanna receptionen och svara i telefon, också att bland annat ansvara för arbetet med:
kundundersökningar/kundnöjdhetsmätningar
Mina sidor
sociala medier
vissa inköp
uppdatering av hemsidor
planera och ta ansvar för bokningar av interna möten
direkt kommunikation till kund
Om dig
Vi tror att du som person drivs av att lösa problem, du är kommunikativ och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du tycker att det är viktigt med ordning och reda och har en god förmåga att planera och organisera. Att möta olika människor med ödmjukhet och alltid sträva efter att ge bästa möjliga service är för dig en självklarhet. Du trivs med att bygga förtroendefulla relationer med kunder och har förståelse för olika människors livssituationer, dessutom bemöter du dessa med respekt. Du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och är införstådd med kravet på stort eget ansvarstagande.
För tjänsten krävs:
slutförd gymnasieutbildning
minst något års erfarenhet av kundservicearbete
en mycket god kommunikativ förmåga och att du pratar och skriver både svenska och engelska obehindrat
goda kunskaper i Officepaketet
att du känner dig bekväm med att arbeta digitalt med hemsida och Sociala medier
Körkort B
Om du tidigare arbetat med tjänsten Telenor Svara ser vi det som meriterande. Likaså om du har erfarenhet av att jobba med Episerver samt om du är flerspråkig utöver svenska och engelska.
Vilka är vi?
Bromöllabolagen är ett samlingsnamn för de kommunala bolagen BromöllaHem, Bromölla Energi & Vatten, Bromölla Fjärrvärme och Bromölla Fritidscenter. Vi arbetar tillsammans vilket innebär att vi delar funktioner och personalresurser mellan bolagen. Idag är vi totalt drygt 30 medarbetare.
Övrigt
Tjänsten är ett vikariat på heltid med start omgående och fram till och med den 31 augusti 2023.
Din ansökan skickar du till jobba@bromollabolagen.se i ämnesraden skriver du "Kundservicemedarbetare".
Välkommen med din ansökan senast den 2022-11-27. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut, så vänta inte med din ansökan.