OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden Brummer & Partners rankas som en av Europas ledande kapitalförvaltare med fokus på absolut avkastning och lanserade Sveriges första hedgefond 1996. Brummer & Partners affärside är att erbjuda ett väldiversifierat utbud av aktivt förvaltade fonder genom att samla skickliga förvaltare med olika förvaltningsstrategier inom samma företagsgrupp. Gruppen förvaltar omkring 70 miljarder kronor åt institutioner, företag och privatpersoner. Brummer & Partners har cirka 200 anställda Arbetsbeskrivning De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av att sköta företagets telefonväxel, sedvanliga receptionistsysslor, posthantering samt att servera luncher och kaffe. Dessutom ansvarar du för att lokalerna är representativa. Din profil Eftersom du kommer att vara en viktig länk till våra externa kontakter, men även internt, är det viktigt att du är serviceminded och representativ. Du kommer att arbeta i en organisation med många internationella kontakter och därför är det ett krav att du behärskar engelska väl. Arbetet ställer också höga krav på integritet, flexibilitet, ansvarstagande och noggrannhet samt datavana. Du kommer att arbeta tillsammans med tre andra receptionister, vilket kräver att du är lyhörd och bra på att samarbeta. Tidigare erfarenhet av liknande bransch och arbetsuppgifter är meriterande. Övrigt Tjänsten avser heltid. Företaget ligger vid Norrmalmstorg i Stockholm. Detta är en rekrytering och intervjuer kommer att ske löpande. Det är viktigt att du motiverar varför just du skulle passa för denna tjänst. Vid frågor kontakta Mariette Wolfers Vi tar ej emot ansökningar via e-post, vänligen sök tjänsten via www.inhouse.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013