OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Btwentyfour är på väg att sätta standarden och optimera organisationers förutsättningar till en extraordinär utveckling inom det digitala området. Btwentyfours internationella affärsnätverk har skapats med ett långsiktigt fokus på bolagets Open Commerce-principer vilket innebär sömlös effektivisering och automatisering av hela organisationens värdekedja – från fabrik till konsument. Btwentyfour’s ”back-bone” har formats utifrån världens snabbast föränderliga industrier där marknaden är i ett ständigt utvecklande tillstånd. Vi utmärker oss genom att ge varje organisation fullständiga möjligheter att skapa helt individuellt optimerade affärsnätverk som ger alla möjligheter att fullt ut följa organisationens tillika marknadens behov och krav. Sedan starten har Btwentyfour bistått köpande och säljande organisationer i resan att gå från lokala och individuella utbyten av data med affärspartners till att via nätverkets ”back-bone” erbjudas extraordinära förutsättningar till att bygga individuellt anpassade digitala ekosystem för varje organisations behov. Våra kunder kan därför säkerställa och överföra kvalitetssäkrad data till alla typer av affärspartners och solution providers, vilket möjliggör organisationers fulla interaktion med konsumenter över hela världen.
Vi på Btwentyfour växlar upp och för att säkerställa att våra kunder får en så bra start och upplevelse av våra tjänster som möjligt, söker vi nu fler personer till positionen som Customer Onboarding Specialist.
Tjänsten
Som en del av vårt Customer Onboarding-Team har du ansvaret för specifika kunder och projekt. Du kommer att arbeta med att samla in, analysera, planera och kommunicera affärsmässiga och tekniska krav för givna kundprojekt. Du arbetar med våra nya kunder och säkerställer att de förstår värdet i våra tjänster och i vår plattform. Du utbildar och guidar våra kunder i hur de kommer i gång med och använder vår unika plattform för att uppnå maximal effekt av sin investering. Du arbetar i nära samarbete med andra team inom företaget och tillsammans skapar ni en smidig onboarding- och integrationsprocess för våra kunder. Våra kunder är de största marknadsledande företagen (leverantörer och återförsäljare) inom detaljhandeln såsom mode, skor, sport, outdoor och skönhet.
Vem är du?
Vi tror att du som söker denna roll är en person som vill bidra till att våra kunder kan fokusera på sin kärnverksamhet där du är med och guidar och skapar mervärde. Du trivs med att arbeta i högt tempo och som person är du analytisk och lösningsorienterad. Du strävar efter att utveckla och dela best practice med dina teammedlemmar för att ständigt förbättra kvaliteten och effektiviteten i våra interna processer.
Det viktigaste för oss är att du har en god förståelse för varuflödet inom detalj- och e-handel för att lyckas bäst i rollen som Customer Onboarding Specialist. Kanske har du erfarenhet av onboarding och/eller projektledning eller från roller inom Customer Success, Supply Chain eller inköp. Du är kommunikativ och trivs med att arbeta med kunder, gärna med erfarenhet av att ha arbetat inom en kommersiellt driven organisation.
Du är välorganiserad med känsla för detaljer och förmågan att prioritera. Du är duktig på att planera din tid och har affärsanalytiska färdigheter. Du är bekväm med att hålla möten och digitala workshops. Har du dessutom ett tekniskt intresse gör det dig till en extra intressant kandidat.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är kundfokuserad, ödmjuk, driven, positiv och alltid har en vilja att utveckla dig själv och teamet.
Varför jobba hos oss
Btwentyfour startades som ett familjeföretag och oavsett hur många detaljhandelsjättar vi arbetar med så genomsyrar den varma, välkomnande och familjära känslan hela vårt företag. Vårt team är mycket skickligt, drivs av innovation och inspirerat av förändring. Vi är här för att göra skillnad, för att växa och ha kul medan vi håller på. Vi erbjuder flexibla arbetstider, hybridarbetsplats, friskvårdsbidrag. På fredagar bjuder vi på frukost på kontoret eftersom vi gillar att umgås.
Huvudsakliga arbetsplats är vårt centrala kontor i Uppsala (2 min från Uppsala resecentrum) och det finns även möjlighet till hybridlösning/hemmakontor någon dag per vecka.
Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Anton Fredriksson på mail: anton.fredriksson@infinityhr.se eller Emil Nilsson på telefon, 070-5591192.
Välkommen att söka tjänsten genom att använda ansökningsformuläret nedan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joakim Balkefors
0700-152629
Mårten Näsvall
070-3700145
Michaela Carlbaum
Anton Fredriksson
Emil Nilsson
0705591192