Buisness support

Buisness support

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vår kund i centrala Helsingborg söker just nu en engagerad och strukturerad Business Support Partner för ett föräldravikariat. Denna administrativa roll innebär att stötta deras försäljnings- och marknadsföringsteam, koordinera projekt och arrangera event för en av deras centrala divisioner i bolaget.


Tjänsten är placerad i Helsingborg, efter upplärning på plats 3 dagar i veckan.
Start omgående och uppdrag till september ut 2025, finns chans till förlängning.


Att vara konsult
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.


Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-11-10. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se. Urval sker löpande och via vår hemsida, ansökningshandlingar tas inte emot via mejl.


För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Dina arbetsuppgifter inkluderar:


• Nyckelkontakt – Du kommer att vara en viktig kontaktperson för divisionen, där du samarbetar med marknadsföringsteam, försäljningsrepresentanter, divisionsledning samt andra interna funktioner och externa kontakter.
• Kundrelationer – I din roll kommer du att ha nära kontakt med företagets kunder, leverantörer och andra serviceleverantörer.
• Koordinering av kundaktiviteter – Tillsammans med interna team stöttar du i planeringen av kundbesök, kurser och utbildningar. Här ingår att ta fram agendor, hantera budget och projektleda aktiviteter för att säkerställa att programmens mål uppnås.
• Självständig projektledning – Du driver och koordinerar projekt av bredare karaktär och söker upp de interna och externa resurser som behövs, exempelvis för att samla in material, sammanställa och följa upp data samt säkerställa datakvalitet.
• Administrativ support – Du ansvarar för registrering och hantering av kurs- och utbildningslogistik, inklusive inbjudningar, rese- och hotellarrangemang samt biljetter, så att allt går smidigt och i tid.
• Intern kommunikation – Du förser och distribuerar intern information till team och divisioner när behov uppstår.
• Nordic Business Support Team – Du blir en del av vår kunds nordiska team där du arbetar nära kollegor inom funktionen och ger dedikerat stöd.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:


• Erfarenhet från liknande administrativa roller inom affärsstöd.
• God vana av kontakt och kommunikation med lokala leverantörer och samarbetspartners.
• En lösningsorienterad och serviceinriktad inställning.
• Strukturerad och noggrann med sinne för detaljer.
• Dokumenterad förmåga att arbeta mot deadlines och hantera flera uppgifter parallellt.
• Proaktiv lagspelare som också trivs med självständigt arbete.
• Goda kunskaper i Microsoft Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) och erfarenhet av andra system eller digitala verktyg är en fördel.
• Utmärkt förmåga att kommunicera skriftligt, muntligt och visuellt.
• Flytande svenska och avancerad engelska (i både tal och skrift) är ett krav; ytterligare nordiska språkkunskaper är meriterande.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2024
  • Ansök senast: 10 november 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

19 december 2024