OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Burger King rekryterar: Burger King Karlskoga söker arbetsledare
Burger King är ett av världens största restaurangföretag. Och självklart är engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter.
Vi vet att en anställd som trivs skapar goda gästupplevelser. Vi letar därför efter dig som tror på att gott ledarskap är grunden till god service.
Till vår restaurang i Marieberg söker vi just nu två arbetsledare. Som
arbetsledare har du ansvar för driften under dina
skift. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att utbilda, utveckla, fördela uppgifter och motivera dina medarbetare. Tillsammans med restaurangchefen kommer du även att kontrollerar och
driva restaurangen för att maximera försäljning och lönsamhet, samtidigt
ge högsta möjliga standard på produktkvalitet, matsäkerhet, gästservice och renlighet.
Vi söker dig som:
- Har fyllt 18
- Trivs med att ta ansvar
- Gärna har tidigare erfarenhet av servicebranschen
- Har en naturlig fallenhet att leda och inspirera andra genom arbetsglädje och fokus på goda resultat
- Förstår vikten av att vara en god förebild
- Klarar av att koordinera andras arbete
Varför ska du välja oss?
- Hos oss får du en grundlig och omfattande ledarskapsutbildning
- Du skaffar dig värdefull ledarerfarenhet som är efterfrågad även i många andra branscher
- Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal och extra tillägg för dig som är arbetsledare
- Vi erbjuder flexibla arbetstider
- Vi ger dig den utbildning som krävs för att du ska kunna klara av dina arbetsuppgifter och även hantera oförutsägbara situationer
- Önskar du att utvecklas finns det många karriärmöjligheter hos oss. Många av våra restaurangchefer, franchisetagare och anställda på huvudkontoret började sin karriär ute på någon av våra restauranger
Om du är den vi söker önskar vi dig hjärtligt välkommen till ett roligt grillparty i organiserad form!