Business Admin Support sökes till elbilsföretag i Göteborg!

Business Admin Support sökes till elbilsföretag i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Har du en kandidatexamen i HR, Business Management eller ett relaterat område.? Och lite relevant arbetslivserfarenhet från en liknande roll? Om du har stor organisatorisk förmåga och vill testa dina vingar på ett spännande företag, fortsätt gärna läsa!
Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en Business Admin Support till vår kund, ett framgångsrikt och snabbväxande elbilsföretag med bas i Göteborg, där även den här tjänsten är placerad.
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer dina arbetsdagar att kretsa kring att stödja Digital Product Managers och Head of Domains i deras dagliga aktiviteter samt andra administrativa uppgifter. Det här är vad du kan se fram emot:
Hjälpa till med att skapa inköpsorder till leverantörer och följa upp dem
Stödja i månatliga ekonomiska prognoser och andra administrativa uppgifter i budgetprocessen
Nå ut till partners när frågor uppstår
Hantera onboarding av nyanställningar inkl. beställa enheter, begära åtkomsträttigheter till olika interna verktyg/system
Uppdatering av interna databaser för att säkerställa att teammedlemmars, roller och övergripande information hålls uppdaterade
Svara på onboarding-frågor såsom mobilnummerportering, nya bilbeställningar, åtkomsträttigheter, etc.
Delta i ekonomisk uppföljning och rekryteringsmöten

Dina egenskaper
Vi söker dig som är strukturerat lagd och trivs med att vara spindeln i nätet med alla olika administrativa uppgifter som rollen innefattar. Du behärskar att arbeta i många projekt samtidigt, oavsett arbetstempo. Vi tror också att du har ett stort servicetänkande och kan kommunicera på ett skickligt sätt. Slutligen är du flexibel i ditt arbetssätt – allt för att hitta den bästa lösningen.
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Vi söker dig som har:
Kandidatexamen i Human Resources, Business Management eller annat relevant område
0–5 års relevant arbetslivserfarenhet
Utmärkt kommunikationsförmåga
Allmänna goda datorkunskaper
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2022-12-31 med chans till förlängning/övertag. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på - jennifer.walder@perido.se, ange tjänstens referensnummer 32937 i ämnesraden eller 070 - 467 95 72.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2022
  • Ansök senast: 3 mars 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024