Business Administrator

Business Administrator

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett spännande och utmanande affärsklimat där du får stora möjligheter till erfarenhetsutbyte och personlig utveckling?

Vi på Market Partner söker nu en Business Administrator som ska arbeta tätt med vår VD och CFO och spela en central roll i vårt organisation, med fokus på att stödja olika delar av verksamheten.

Vilka är vi på Market Partner?

Vi är ett härligt gäng på cirka 10 medarbetare internt som arbetar med fyra affärsområden - Talent, Event, Academy, och Retail. Talent står för konsultuthyrning till bolag som Meta, Spotify, EQT, Microsoft och Tele2. Event projektleder diverse events som sommarfester och företagsmässor för olika kunder. Academy är proffs på att hålla utbildningar inom Microsofts produkter för partners och slutkunder. Retail arbetar med att promota ASUS-produkter i butik.

Vi värdesätter frihet under ansvar och arbetar i en hybrid modell där vi uppskattar att ses på kontoret på Drottninggatan i centrala Stockholm, men även har möjlighet att utnyttja flexibiliteten att arbeta hemifrån vid behov. Som anställd hos oss på Market Partner kommer du att arbeta i en familjär och prestigelös miljö där teamarbete premieras.

Om rollen:
I rollen som Business Administrator kommer du initialt att arbeta nära vårt ekonomiteam för att lära dig processerna och gradvis ta över mer ansvar. Dina ansvarsområden inkluderar bland annat att hantera leverantörs- och kundreskontra, fakturering samt att stödja vid lönekörning samt hantera tidrapporter och utlägg för konsulter.

Utöver detta kommer du att assistera vår VD och vara involverad i rutindokumentation, där du säkerställer att våra processer och rutiner är tydligt dokumenterade och följs noggrant. Det är viktigt att du är noggrann och kan hantera finansiell dokumentation med precision och integritet.

Denna roll kräver en flexibel och proaktiv inställning samt förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Du kommer att vara en värdefull resurs för vårt team och bidra till att säkerställa effektivitet och framgång i alla delar av vår verksamhet.

Vem är du?

- Har 1-2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

- Har ett gott öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete

- Du har en positiv approach och är lösningsorienterad med en service-minded personlighet

- Du vill lära dig nya saker och utmanas i ditt dagliga arbete

- Extra viktigt att du gillar att arbeta med människor då rollen har mycket kontakt med medarbetare internt, ut mot kund och även mot konsulter ute på uppdrag.

Låter detta som en roll för dig? Tveka då inte att skicka in en ansökan - vi ser fram emot att ta del av dina erfarenheter!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Market Partner
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2024
  • Ansök senast: 15 augusti 2024

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024