OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till internationellt företag i Finspång söker vi nu en person som kommer att jobba inom området business administration med inriktning ekonomi.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I rollen som Business administrator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innefatta
Analyser, uppföljning och rapportering av kostnader och intäkter.
Budget- och prognosarbete för omkostnader, investeringar osv.
Ansvara för KPI:er, framtagning av mål och löpande uppföljning av prognoser och utfall.
Utveckla ekonomiprocesserna tillsammans med övriga medarbetare inom ekonomifunktionen.
Arbetstider
Uppdraget avser starta så snart som möjligt t o m 2022-07-29.
Heltid 100%
Kvalifikationer
Till uppdraget som Business administrator söker vi dig som:
Är civilekonom eller civilingenjör med kommersiell påbyggnad eller inriktning, alternativt har motsvarande kompetens genom annan utbildning och arbetslivserfarenhet.
Arbetslivserfarenhet på 1-3 år är meriterande.
Goda kunskaper i SAP och Excel är också meriterande, då dessa applikationer är viktiga verktyg i vår vardag.
Som person är Du analytisk, noggrann, strukturerad och drivande. God social kompetens, helhetssyn och samarbetsförmåga är också viktigt.
Du hanterar det engelska språket väl, muntligt och skriftligt.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-08-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044