Business Administrator till Leasify

Business Administrator till Leasify

Arbetsbeskrivning

Leasify befinner sig just nu i en stark tillväxtfas och tillsammans med vår delägare SEB har vi ambitioner om att växa och på sikt expandera till andra länder. Vi söker dig med ambitioner och vilja att sätta din prägel på företaget i ett tidigt stadie och skapa möjligheten att utvecklas i din kompetens och yrkesroll. Leasify är ett modernt och nytänkande företag som ger dig chansen till en stor utvecklingsmöjlighet. Vi är ett härligt gäng där alla har nära till skratt och trivs med varandra i olikheter och likheter.
Vi söker nu en strukturerad och organiserad person som vill vara med och påverka? Du kommer att ha ett varierande arbete i ett nyskapande fintechbolag i stark tillväxt. Vill du utvecklas som person och i ditt yrkesliv utifrån möjligheter som uppstår under resan i ett scaleup-bolag? Då kan du vara den vi söker till rollen som Business Administrator på Leasify.


Dina arbetsuppgifter
På Leasify kommer du att arbeta brett och få ett stort ansvar i din roll med fokus på:
  Onboarding av nya kunder – Administrera kundresan som består av uppsättning av kund, planering, avtalsupplägg och inställning för att skapa mervärde för att kund ska få ut finansiella rapporter.
Leverantörs- och kundsupport.
Administrera och följa upp inkommande affärsförfrågningar.
Fakturera kunder.
Göra uppdateringar i bolagets applikationer och CRM-stöd.
Koordinering, kontakt och support för leverantör och kund.

Tjänsten passar dig som trivs i ett växande entreprenörsbolag där alla hjälps åt för att göra det som är bäst för kunderna och företaget samt vill göra skillnad med egna initiativ med förslag om förbättringar och utveckling.

Erfarenhet och Kompetens
Vi söker dig som är driven och ansvarstagande. Du har en känsla för service och är inte rädd att rycka in där det behövs samt är duktig på planering och uppföljning. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, är ekonomiskt sinnad och har lätt för att sätta dig in i nya system och du har gärna en bakgrund inom ekonomi och support.
Det är meriterande om du har en ekonomisk utbildning samt erfarenhet av administration hos bank eller finansbolag.

Låter detta intressant?
I denna rekrytering samarbetar vi med Valegro Rekrytering Interim. Ansvarig Rekryteringskonsult är Robert Klatzkow, robert@valegro.se, tel. 0735-303798. Vänligen klicka på ”Sök denna tjänst” för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi kommer inte att ta emot ansökningar som kommer via mailen. Vi går igenom urvalet löpande så tveka inte att söka redan idag.

Valegro är ett nischat bolag som rekryterar och hyr ut konsulter inom ekonomi, finans sälj och management samt konsulterar i organisationsfrågor. 

Med över 20 års erfarenhet av branschen har vi byggt upp ett stort nätverk av kandidater, konsulter och kunder. Vi hjälper även våra kunder i strategiska frågor kring försäljning och ledarskap.

För oss är långsiktighet och förtroende viktigt. I våra uppdrag har vi alltid kunden och kandidatens bästa för våra ögon och vi gör allt för att du som kund och kandidat ska känna dig trygg med vår kompetens, styrka i leverans och att vi har förstått ditt behov. Våra kunder och kandidater värdesätter vårt engagemang och den personliga service vi ger.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Leasify AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2021
  • Ansök senast: 5 augusti 2021

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024