OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar under hela 2023. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som
en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att
testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Bravura söker för kunds räkning en Business Analyst till ett väletablerat företag inom elbilsindustrin. Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Arbetsuppgifter:
I rollen som Business Analyst ingår du i ett team som idag arbetar med implementering av HCM-systemet Workday. I din roll är du delaktig i framtagning av behovsanalys, design, utveckling och underhåll av Workday, som används inom flera funktioner på företaget. Du arbetar nära HR-avdelningen för att säkerställa en framgångsrik implementering och dokumenterar varje fas av utvecklingen. Vidare arbetar du med intressenter och övriga avdelningar för att säkerställa en behovsanalys samt utveckling av affärsprocesser. Därtill äger du konfigurations- och designprocessen och tar fram relevant dokumentation. Dessutom ansvarar du för en eller flera Workday-funktioner som exempelvis Core HCM, Reporting och Security. Vidare ansvarar du även för interna frågor och utbildning av systemet.
• Framtagning av behovsanalys, design, utveckling och underhåll av Workday.
• Samarbete med HR-avdelning och affärsintressenter för att säkerställa implementering och utveckling av Workday.
• Ansvar för konfigurations- och designprocessen samt flera Workday funktioner.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i Workday
• Tidigare erfarenhet av design, utveckling och implementering av ett motsvarande affärssystem
• Obehindrade kunskaper i engelska, muntligt såväl som skriftligt på professionell nivå
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet från ett internationellt sammanhang
Vi söker dig som tidigare har varit delaktig vid utveckling och implementering av ett motsvarande affärssystem och förstår vikten av att arbeta lyhört tillsammans med övriga verksamheten. Du behärskar ett agilt arbetssätt, har förståelse för objektorienterad arkitektur och kan med enkelhet hantera stora mängder information. Som person är du resultatorienterad, tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund