OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cambio är en av nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande för hela kedjan inom vård och omsorg. Målet är att erbjuda de mest innovativa digitala lösningarna för regioner, kommuner och privata vårdgivare. Vi är i dag runt 700 anställda i flera länder. Cambio är certifierade av Great Place To Work och förra året placerade vi oss på topp 15-listan och fick utmärkelsen ”Sveriges bästa Arbetsplats 2020”!
Din roll och teamet
Har du en passion för att förbättra och digitalisera vården samtidigt som du gillar att jobba tillsammans med andra kreativa människor från olika delar av världen? Brinner du för kombinationen agil mjukvaruutveckling samt vård och omsorg? Nu finns det möjlighet för dig att vara med och utveckla Sveriges framtida största vårdinformationssystem COSMIC!
Som Business Analyst på Cambio inom området Läkemedel så får du jobba i framkanten av Med Tech och inom ett av dom viktigaste och mest patientkritiska områdena i vårdsystemet COSMIC. Du kommer jobba med att samla in, analysera och beskriva krav samt designa lösningar med fokus på att säkerställa att vår produkt stödjer vårdpersonalen på ett korrekt och patientsäkert sätt.
Hos oss får du chansen att jobba tillsammans med våra kompetenta agila team både i Sverige och i Sri Lanka. Ditt arbete kommer påverka vardagen för tusentals sjukvårdshjältar i flertalet av dom svenska regionerna samt tiotusentals patienter, varje dag, året runt. Som Business Analyst på Cambio R&D får du även chansen att arbeta i några av dom största IT-projekten inom hälsa och sjukvård i Sverige. Söker du spännande och kreativa utmaningar samtidigt som du vill bidra till ett bättre samhälle så är det här tjänsten för dig!
På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av både företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs med orden ’’Trust’’, ’’Care’’ och ’’Together’’ vilket också genomsyrar allt vi gör.
Om Dig
Som person är du drivande, kreativ och har analytiska färdigheter. Kommunikation, facilitering av workshops och samarbetsförmåga är viktiga egenskaper eftersom teammedlemmarna finns på flera kontor i Sverige och i Sri Lanka. För att trivas hos oss bör du således vara en lagspelare som arbetar för att både du och ditt team ständigt förbättrar sitt sätt att arbeta och sina kunskaper och färdigheter samt firar vinster som ett team. Som Business Analyst bör du även ha förmågan att samarbeta med flera olika roller inom mjukvaruutvecklingen, både på svenska och engelska.
Krav:
- 2+ års arbetslivserfarenhet från sjukvården som t.ex. sjuksköterska eller dokumenterad erfarenhet av att jobba med systemstöd inom Med Tech med inriktning mot Läkemedel.
- God lösningsförmåga och fallenhet för att ta fram produktdesign i samarbete med t.ex. UX Designers och systemutvecklare.
- Kan kommunicera flytande på svenska och engelska såväl i tal som i skrift.
Meriterande:
- Erfarenhet eller fallenhet inom UX Design samt förståelse för konceptet User-centered design thinking.
- Erfarenhet från att arbeta med storskaliga IT-system, helst inom e-hälsa t.ex. COSMIC.
- Dokumenterad erfarenhet av kravinsamling, kravanalys och modellering.
- Erfarenhet av att arbeta i en agil organisation
Placeringsort: Linköping eller Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning
Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!
Läs mer om oss här! (https://www.cambio.se/om-oss/)
Artiklar i detta ämnet
- Sjukskrivningsepidemi i Sverige