OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cambio är en av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande för hela kedjan inom vård och omsorg. Målet är att erbjuda de mest innovativa digitala lösningarna för regioner, kommuner och privata vårdgivare. Vi är i dag runt 800 anställda i flera länder. Cambio är certifierade av Great Place To Work och vi har placerat oss på topp 15-listan och fått utmärkelsen ”Sveriges Bästa Arbetsplats” 2020 och 2021!
Din roll och teamet
Kontinuerlig utveckling av vårt tjänsteerbjudande är en av pelarna i Cambios leverans av e-hälsolösningar och Business Analyst är en viktig roll i arbetet för att leverera bästa möjliga tjänst i området.
Som Business Analyst är ditt huvudområde att bedöma, analysera och kvalitetssäkra verkställandet av de tjänsteförfrågningar våra kunder efterfrågar. Detta sker genom att analysera behovsunderlag och samla in ytterligare information genom intervjuer och workshops. Du tar sedan fram väldefinierade underlag för utvecklingsinitiativ som binder samman information och lösningar och ser till att de även ligger i linje med övriga tjänsteerbjudande Cambio har. Rekommendationer och utvecklingsinitiativ spänner från mindre initiativ till större och mer omfattande utvecklingsprojekt.
En god dialog med kund och beställare är viktig för att uppnå ett bra resultat.
Du samarbetar med interna kundrepresentanter och tjänsteägare för att tillsammans kvalitetssäkra en förstklassig tjänsteleverans till kund.
Rollen som Business Analyst inom Customer Service Delivery är ny inom Cambio och du får vara med från början att skapa och vidareutveckla rollen och dess arbetssätt.
På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs genom tre ord ’’Trust’’, ’’Care’’ och’’Together’’ som karaktäriserar allt vi gör på Cambio.
Om Dig
Vi ser att du är en person som gillar struktur och är noggrann i ditt arbete. Du trivs i en miljö där utveckling står i fokus och där du får vara med och bidra till att forma arbetssätt och processer. Teamarbete och arbete på egen hand kommer att vara lika viktigt så om du har båda egenskaperna kommer du att passa bra in i teamet.
Arbete kommer innebära direktkontakt med våra kunder och beställare, vilket gör att vi gärna ser att du är framåt, öppen och tydlig i din kommunikation med andra.
Krav
- Universitetsutbildning inom Medicinsk informatik, Systemvetenskap eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- God analytisk förmåg
- Van att skapa struktur och utveckla processer
- Förmåga att driva analys av komplexa områden inom digitalisering inom Hälso- och sjukvårdsbranschen eller motsvarande inom andra branscher.
- Mycket god kommunikations- och samarbetsförmåga
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
- Erfarenhet av projektledning
- Erfarenhet inom tjänsteleverans
- Erfarenhet av liknade roller och gärna inom hälso- och sjukvårdsbranschen
- Erfarenhet av ITIL
Placeringsort: Linköping eller Stockholm
För oss på Cambio är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och därför tillämpar vi en hybrid arbetsmodell. Tillsammans med ditt team kommer ni överens om vilka dagar ni ska samlas på kontoret. Övriga dagar kan du arbeta hemifrån om du vill, men du är självklart alltid välkommen till kontoret också.
Omfattning: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning
Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
Vi uppmuntrar till och välkomnar alla ansökningar, men har tyvärr bara möjlighet att gå vidare med kandidater som befinner sig i Sverige och har rätt att arbeta här. Vi kommer att be om underlag under rekryteringsprocessen gång.
Vi ser fram emot din ansökan!
Läs mer om oss (https://www.cambio.se/)
Passar inte just den här tjänsten dig? Läs mer om våra andra tjänster på karriärsidan (https://cambio.teamtailor.com/)!