OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 18 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker Business Analyst som är van att arbeta med agil kravhantering med utgångspunkt i definierade affärsförmågor.
Arbetsuppgifter:
- Stödjer Product Owners med definition och detaljering av affärsförmågor. Nedbrytning sker till features och user stories som kan implementeras av teamen.
- Deltar i analyser och utredningar inom berörda områden.
- Agerar stöd till team inom utpekade områden.
- Svenska och Engelska
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 3 års erfarenhet av kravarbete i stor organisation/ större projekt.
- Kompetens inom JIRA.
- Erfarenhet från agil kravhantering och implementation.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från arbete inom persontransport/resor.
- Certifiering inom agila metoder
Önskemål om personliga egenskaper:
- Strukturerad och drivande med god kommunikationsförmåga såväl muntligt och skriftligt.
- Mycket god analytisk förmåga samtidigt som du är lyhörd och nyfiken.
- God samarbetsförmåga med såväl personer från verksamheten som med IT krävs.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström