Business Analyst/PLM-konsult till innovativt bolag!

Business Analyst/PLM-konsult till innovativt bolag!

Arbetsbeskrivning

Är du nyfiken på PLM och vill utvecklas i en roll som Business Analyst hos ett tekniskt, innovativt bolag? Ta möjligheten och ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som PLM-konsult arbetar du primärt med att föreslå tekniska lösningar och verksamhetsförbättringar inom specifika områden. Du påbörjar troligtvis i en roll som Business Analyst, där du genom konsultering i grupp med kollegor insamlar krav, utvärderar, rekommenderar lösningar med mera till slutkunden. Inledningsvis ges du introduktion av en senior kollega för att ges bästa förutsättningar i din nya roll. Exempel på förekommande arbetsuppgifter:

- Föreslå tekniska lösningar och förbättringar för verksamheten
- Konfigurationshantering
- Samla in krav från användare/verksamhet
-Ställa lösningar/metoder mot varandra samt följaktligen föreslå tekniska lösningar
- Software Toolchain (hur verktyg och arbetssätt hänger ihop.)


Om företaget
Mer information ges vid intervjutillfället

Din profil
Skallkrav:
- Högskoleingenjör med teknisk inriktning, exempelvis: Mekatronik, Mechanical, Elektro eller likvärdigt
- Minst ett års relevant yrkeserfarenhet, exempelvis: konstruktion, CAD, PLM, teknisk verksamhetsutveckling, Business Analyst
- Svenska och engelska i tal o skrift.

Meriterande:
- Flerårig relevant erfarenhet inom PLM
- Civilingenjör inom relevant område

Vi sätter stort värde i din personliga lämplighet för rollen. Vi ser att du besitter ett genuint intresse för teknik samt har ett stort eget driv att arbeta med förbättringsarbete för verksamheter. Du är nyfiken att lära dig nya teknikområden samt förstår vikten av att professionalism i rollen som konsult. Välkommen med din ansökan!


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas tav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Snarast eller enligt ÖK
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 – 036 12 32
jesper.e@framtiden.com

Publiceringsdatum
2021-03-30
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2021
  • Ansök senast: 23 april 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


15 oktober 2024

4 oktober 2024