Business and project controller

Arbetsbeskrivning

Centric IT Solutions is growing rapidly in the Nordic and we are searching for a business and project controller to our operations in Norway and Sweden.

Arbetsuppgifter

Areas of responsibility:
- Develop and maintain business processes for the processes
- Order to invoice
- Purchase to pay
- Ensure quality and correctness of reported monthly results including projects and recurring revenue
- Perform financial reporting and follow up of projects
Additional involvement
- The company will work towards being ISO certified in 2019, so involvement in ISO certification work is expected. The candidate is expected to contribute on describing work processes and best practice.
- Sales offer calculations
- Support project management and business unit manager in financial matters
- Support to Finance organisation

Din profil och kvalifikationen

We seek a candidate with:
- Strong analytical skills
- High ERP competence (Centric use IFS financial and project module)
- Minimum 5 years of experience
- Masters degree in Finance or Accounting
- Experience from IT Outsourcing or retail preferred
Vad vi erbjuder

We offer:
- Independent tasks and responsibilities
- Flexibility
- Part of a strong international working environment
- A company in growth
The position reports to Nordic Finance Manager, and will be in close cooperation with the management team of the business unit. The right candidate will need to travel between the offices within Nordic, and some travel to Holland.

Centric is located in several cities in Sweden and Norway. And for the right candidate we will be flexible with regards to the work location, but she/he will have an office space in one of our locations in Malmø, Gøteborg, Linkøping, Stockholm or Oslo.

Apply for this position by sending an email with your resume to marit.prent@centric.eu.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Marit Prent på tfn: 0047-905 240 50 eller marit.prent@centric.eu

Centric är ett IT-företag med över 350 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in vår personal eller låta oss göra hela jobbet. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega kompetensföretagen och Unionen.

Centric är certifierat av ”Great Place To Work” som utför världens största arbetsplatsstudie.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nå't. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.

Sökord: Ekonomi, finans, controller, Stockholm, Oslo, Malmö, Linköping, Göteborg.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
  • Publicerat: 11 januari 2019

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


19 november 2024

15 november 2024