Business Application Manager

Business Application Manager

Arbetsbeskrivning

Genom vårt egenutvecklade och nyimplementerade CRM-system har vi lagt grunden för Balders hjärta, där ärenden flödar, säljande annonser skapas, affärer följs upp och där vi tar tempen på hur våra fastigheter mår. Hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Hur snart kan bara Du svara på!
Uppdraget handlar om att vara länken mellan tekniken, processen och verksamheten genom att designa, konfigurera och administrera MS Dynamics CRM 365. Du ansvarar för nyutvecklingen och vidareutvecklingen samt de mindre anpassningar som sker i de befintliga processerna i systemet. Arbetet sker tillsammans med processägare och projektledare.
I rollen ingår också att bevaka systemet för att kunna arbeta med strategiska åtgärder. Detta innebär att du behöver vara nyfiken och leta efter problem som kan elimineras alternativt vändas till en fördel i systemet. Du behöver kunna plattformen, känner dig säker på funktioner inom systemet samt kunna föreslå lösningar som i största utsträckning håller sig inom standarsfunktionalitet samt förverkliga dem i systemet.
För att lyckas i rollen ser vi att du har god kunskap i Microsoft Dynamics inom applikationerna Sales och Customer Services. Det är meriterande om du har erfarenhet av SQL och/eller programmering men det är inget krav. Troligtvis arbetar du idag i en kundinriktad roll som exempelvis applikationskonsult inom MS Dynamics men vill lämna konsultlivet bakom dig och kunna fokusera på en spännande och kontinuerlig utveckling på Balder som påbörjat sin digitala resa.
Varje stort ansvar börjar med förståelse. Du kommer därför att lära dig verksamhetens alla hörn för att kunna bli så framgångsrik som möjligt. Du kommer att arbeta tight med gruppen för Dynamics och med övriga systemägare tillhörande de sammankopplade systemen.
Huvudkontoret är beläget i Göteborg men det är möjligt att arbeta från ett annat av våra kontor som finns runt om i landet. En del tjänsteresor kan förekomma, främst inom Sverige.
Vilka är då Balder?
Balders resa började 2005 och de senaste åren har minst sagt varit händelserika. Från en lokal aktör i Göteborg, Malmö och Stockholm, med ett fastighetsbestånd värt 2,7 miljarder, till att idag vara en aktör på den nordiska marknaden. Inom beståndet finns både hyresrätter, bostadsrätter, kommersiella lokaler, hotell, garage och parkeringar.
Varje dag går över 600 kollegor till arbetet för att utveckla våra fastigheter, göra våra kunder nöjda, utveckla trivsamma och trygga områden och mycket mer. Vi älskar teamkänsla, och hos oss på Balder är alla precis lika olika.
Din ansökan
Är du rätt person för att kunna hjälpa oss att få hjärtat att bli större och starkare? Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag. Ansök dock senast 21 februari. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterande chef Helena Axelsson på helena.axelsson@balder.se eller på 031 10 95 75.
Vad händer efter att jag har skickat in min ansökan? 
Nästa steg är att du får ett mail med en länk till våra rekryteringstester, vänligen genomför testerna så snart du kan.
Hjärtligt välkommen att bli en av oss och välkommen till en bransch som är, och kommer att fortsätta vara, full av möjligheter.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FASTIGHETS AB BALDER SKÖVDE
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2021
  • Ansök senast: 22 februari 2021

Postadress

Timmervägen 9 A
SKÖVDE, 54164

Liknande jobb


27 december 2024

27 december 2024