OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 10 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
I uppdraget ingår att ha stort fokus på att både utveckla och sköta den operativa uppföljningen av Kundtjänstverksamheten. Du har ansvar för att bygga upp en rapportmiljö och tillhandahålla användarvänliga visualiseringar av resultat och trender åt kundserviceorganisationen.
Bland dina regelbundna arbetsuppgifter ingår uppföljning och analys av samtalsvolymer/ärenden till kundtjänst, kostnader och kvalitets-KPIer.
Du kommer också att vara delaktig i upprättande av budget och prognoser. Du har ett affärsmässigt driv och agerar business partner till våra chefer inom Sales & Customer Operations i Sverige.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
Akademisk utbildning inom ekonomi och minst 3+ års relevant erfarenhet inom business controlling.
Tidigare erfarenhet av business controlling/analys inom kundtjänst-/callcenterverksamhet eller liknande
Mycket stark förmåga att få saker att hända/skapa framdrift genom andra
Har mycket avancerade Excelkunskaper och förståelse för datamodeller (PowerPivot, Qlik och liknande)
Erfarenhet av att analysera KPI:er och personalkostnader för att stötta ledning med kostnadseffektivitetsarbete
Mycket god samarbets-/kommunikativ förmåga
Hög arbetskapacitet
Förmåga att snabbt sätta sig in i komplexa frågor
Förmåga att koordinera och hantera krav från flera uppdragsgivare
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström