OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Upgraded People grundades 2010 och har idag kontor i Stockholm och Göteborg. Vi förmedlar konsulter inom IT och Management till ett stort antal kunder inom privat och offentlig sektor över hela Sverige. Med ett omfattande nätverk av konsulter och samarbetspartners förenar vi rätt kompetens med attraktiva uppdragsgivare genom personliga, transparenta och tidseffektiva processer.
BUSINESS COORDINATOR till Upgraded People
I rollen som Business Coordinator kommer du ha en viktig roll i Upgradeds organisation och fortsatta tillväxt. Du kommer främst ansvara för att säljprocesserna sköts och att all vital information kring kunder, partners och våra gemensamma affärer dokumenteras. Du kommer att ansvara för bl.a. affärsinformation, processer, system och rapporter.
Arbetsuppgifter
Publicera uppdrag i vårt ATS (system för att publicera annonser och hantera kandidatansökningar)Publicera uppdrag, information och nyheter i Upgradeds digitala kanaler och på olika digitala plattformarHantera tidrapporter och fakturafrågorUpprätta, hantera och följa upp avtalDokumentera statistik och ta fram viktiga rapporterAgera stöd för vår säljorganisationSociala medier (LinkedIn)Driva enklare affärer och samarbeten med våra kunder och partners
Vem vi söker
Tjänsten passar dig som trivs i ett snabbrörligt företag och som vill ha en roll som kombinerar administrativa uppgifter med stort inslag av social kontakt. Du är en driven problemlösare som vill se resultat. Du ser möjligheter, är ansvarsfull och självgående med en väl utvecklad samarbetsförmåga där du arbetar för teamets gemensamma bästa.
Vi söker dig som är i ett tidigt skede av karriären, motiveras av att få mycket ansvar från dag ett och som vill utvecklas. Viktigt är också att vara strukturerad, självgående och prestigelös då arbetsuppgifterna kan variera mycket.
Ett par års erfarenhet av en liknande roll är det väldigt meriterande, likaså tidigare erfarenhet av arbete med offentliga verksamheter och därmed förståelse för dessa. Har du dessutom ett intresse för IT och Tech kommer du att få en flygande start.
Varför Upgraded People?
Hos Upgraded kommer du att få en roll med mycket eget ansvar, där du får vara med och bidra till att utveckla en snabbt växande organisation, samtidigt som du får möjligheten bygga ett nätverk inom en framtidsbransch.
Upgraded är ett ambitiöst och snabbväxande bolag som satsar mycket på interna karriärutvecklingsmöjligheter, något som blir större för varje dag i och med att verksamheten växer. Hos Upgraded får du förutom möjligheten att ta nästa steg i karriären, bra förmåner, arbeta i fantastiska lokaler vid Stureplan samt bli en del av ett framgångsrikt team som har väldigt roligt tillsammans.
Om tjänsten
Omfattning; Heltid, tillsvidare
Placering: Centrala Stockholm (Stureplan)
Start: Enligt överenskommelse
Har du frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen får du gärna kontakta ansvarig rekryteringskonsult;
Niklas Almquist, niklas.almquist@ahexecutives.se, tel. +46 (0)733 640 640
Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt då våra intervjuer sker löpande.