BUSINESS COORDINATOR

BUSINESS COORDINATOR

Arbetsbeskrivning

Upgraded People grundades 2010 och har idag kontor i Stockholm och Göteborg. Vi förmedlar konsulter inom IT och Management till ett stort antal kunder inom privat och offentlig sektor över hela Sverige. Med ett omfattande nätverk av konsulter och samarbetspartners förenar vi rätt kompetens med attraktiva uppdragsgivare genom personliga, transparenta och tidseffektiva processer. 




BUSINESS COORDINATOR till Upgraded People
 

Om tjänsten
I rollen som Business Coordinator kommer du ha en viktig roll i Upgradeds organisation och fortsatta tillväxt. Du kommer främst ansvara för att säljprocesserna sköts och att all vital information kring kunder, partners och våra gemensamma affärer dokumenteras. Du kommer bl.a. att ansvara för affärsinformation, processer, system och rapporter samt arbeta mycket med avtalshantering. Arbetsuppgifter som kräver en mycket god struktur och noggrannhet.

Arbetsuppgifter
Publicera uppdrag i vårt ATS (system för att publicera annonser och hantera kandidatansökningar)
Publicera uppdrag, information och nyheter i Upgradeds digitala kanaler och på olika digitala plattformar
Hantera tidrapporter och fakturafrågor
Upprätta, hantera och följa upp avtal
Dokumentera statistik och ta fram viktiga rapporter
Agera stöd för vår säljorganisation
Sociala medier (LinkedIn)
Driva enklare affärer och samarbeten med våra kunder och partners

Vem vi söker

Tjänsten passar dig som trivs i ett snabbrörligt företag och som vill ha en roll som kombinerar administrativa uppgifter med stort inslag av social kontakt. Du är en driven problemlösare som vill se resultat. Du ser möjligheter, är ansvarsfull och självgående med en väl utvecklad samarbetsförmåga där du arbetar för teamets gemensamma bästa.

Vi söker dig som är i ett tidigt skede av karriären, motiveras av att få mycket ansvar från dag ett och som vill utvecklas. Det väldigt viktigt att vara strukturerad, noggrann och ordningsam och kunna hantera flera olika processer parallellt.

Ett par års erfarenhet av en liknande roll är det väldigt meriterande, likaså tidigare erfarenhet av arbete med offentliga verksamheter och därmed förståelse för dessa. Har du dessutom ett intresse för IT och Tech kommer du att få en flygande start.

Varför Upgraded People?
Hos Upgraded kommer du att få en roll med mycket eget ansvar, där du får vara med och bidra till att utveckla en snabbt växande organisation, samtidigt som du får möjligheten bygga ett nätverk inom en framtidsbransch.

Upgraded är ett ambitiöst och snabbväxande bolag som satsar mycket på interna karriärutvecklingsmöjligheter, något som blir större för varje dag i och med att verksamheten växer. Hos Upgraded får du förutom möjligheten att ta nästa steg i karriären, bra förmåner, arbeta i fantastiska lokaler vid Stureplan samt bli en del av ett framgångsrikt team som har väldigt roligt tillsammans.

Om tjänsten
Omfattning; Heltid, tillsvidare                                                                                                 

Placering: Centrala Stockholm (Stureplan)

Start: Enligt överenskommelse

Har du frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen får du gärna kontakta ansvarig rekryteringskonsult;

Niklas Almquist, niklas@avantirekrytering.se, tel. +46 (0)733 640 640




Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt då våra intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanti Rekrytering & Interim AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2022
  • Ansök senast: 20 maj 2022

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

20 december 2024

19 december 2024