OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär med höga ambitioner och ett starkt affärsfokus? Du erbjuds här en roll där du får kombinera administartiva uppgifter med ett stort inslag av social kontakt. För dig som trivs i en fartfylld roll och som vill vara en del av en tillväxtresa så är det här rätt tjänst!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett ambitiöst och snabbväxande bolag med en vision om att uppgradera sina kunders kompetensförsörjning. Genom att vara positiva, entreprenöriella och personliga hjälper de sina kunder att hitta rätt person till rätt plats i rätt tid. Vår kund expanderar och söker nu en Business Coordinator (administratör) till Stockholmskontoret. Tillsammans med ditt team kommer du på ett positivt och personligt arbetssätt göra affärer som gynnar alla parter.
I rollen kommer du ha en viktig roll i organisation som främst ansvarig för att säljprocesser sköts och all vital information kring kunder, partners och gemensamma affärer dokumenteras.
Du erbjuds
* En arbetsgivare som kommer ta vara på din ambition och säkerställa att du växer i takt med bolaget.
* Tillit och frihet under ansvar, samtidigt som stöd och processer finns för att du ska lyckas i din roll.
* En kultur där man firar, skrattar och har roligt tillsammans!
* Fantastiska lokaler vid Stureplan och bra förmåner.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du att ansvara för processer, affärsinformation, system och rapporter. Du kommer även att:
* Upprätta, hantera och följa upp avtal
* Publicera annonser och hantera kandidatansökningar
* Publicera uppdrag, information och nyheter i Upgradeds digitala kanaler och på olika digitala plattformar
* Hantera tidrapporter och fakturafrågor
* Dokumentera statistik och ta fram viktiga rapporter
* Agera stöd för säljorganisationen
* Driva enklare affärer och samarbeten med kunder och partners
VI SÖKER DIG SOM
* Har minst 1-2 års arbetslivserfarenhet inom administration och/eller offentlig sektor
* Har goda kunskaper inom Officepaketet och besitter god systemvana
* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat då kontakter externt såväl som internt sker på dessa språk
Meriterande om du:
* Har erfarenhet från bemanning/rekrytering
* Har ett genuint intresse för administration, IT och Tech
Vi söker dig som är du är driven, strukturerad och självgående. Du får gärna vara prestigelös och positiv team player som alltid finns där för att hjälpa dina kollegor. Du drivs även av att se resultat och är lösningsorienterad.
I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och ditt intresse för tjänsten. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka.
Övrig information
* Start: Omgående enligt överenskommelse
* Omfattning: Tillsvidare, 6 månaders provanställning
* Placering: Kungsgatan 2, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work
* Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Genom konsultförmedling och rekrytering för vår kund samman organisationer och personer på ett enkelt och effektivt sätt. Hos vår kund kommer du i kontakt med ett entreprenöriellt, positivt och personligt gäng med mångårig erfarenhet inom HR, IT och försäljning, som alla drivs av att bygga relationer genom nöjda kunder och roliga samarbeten!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231