OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi utmanar de traditionella konsultbolagen och vi kan med stolthet säga att Castra är konsultbranschens mest utvecklande arbetsplats där allt är möjligt. Känns det här som företaget för dig så läs gärna vidare.
Rollen
I rollen som Business Coordinator arbetar i koordinerande roll med stort eget ansvar. Du kommer ha en stor bredd och variation i dina arbetsuppgifter och det är därför viktigt att du som söker trivs i en flexibel roll där du snabbt får axla eget ansvar. Du behöver ha viljan att förstå verksamheten och ett stort intresse av att arbeta affärsnära.
Rollen är en blandning av administrativt och operativt arbete. Förutom vardagliga uppgifter rullar olika typer av projekt tätt. Du kommer att stötta, driva och utveckla Bolagets processer både internt och externt. I denna roll samarbetar du med ett högpresterande operativt team och kompetenta konsultkollegor.
Ansvarsområden och uppgifter
Biträda VD i det dagliga arbetet
Administrativt internt stöd
Intern kommunikation
Organisera Bolagets konferenser, möten, events och utbildningar
Arbeta med Bolagets interna affärssystem och partnernätverk
Utveckla och strukturera processer
Som Business Coordinator rapporterar du till VD
Vad får du?
Vi erbjuder ett arbetsklimat där medarbetarna har högt förtroende till varandra samtidigt som vi arbetar hårt för att nå våra mål. Tillsammans firar vi framgångar och tacklar motgångar som kommer längs vägen. Vi älskar att göra affärer, träffa nya människor och erbjuda våra konsulter branschens bästa service. Hjärtat på rätt plats och siktet inställt på framgång.
Som medarbetare har du stora möjligheter att påverka din, företagets och tjänstens utveckling. Vi ger dig stor frihet och eget ansvar. Du jobbar nära ledningen och för rätt individ med rätt inställning är resan och karriärutvecklingen inom företaget obegränsad. Castra som koncern har på sina åtta år vuxit till 200 medarbetare och då förstår du säkert att möjligheterna är enorma.
Vem är du?
Du är en ambitiös och fokuserad person som har stor förmåga att skapa resultat på egen hand och tillsammans med andra. Du är även en arbetsam ”doer” med hög energinivå, är stark i dig själv och vet vad som krävs för att lyckas!
Du har erfarenhet av att arbeta i en dynamisk miljö och med flera parallella processer. Du är självgående och arbetar proaktiv för att skapa goda relationer internt som externt.
Du har
Kandidat- eller magisterexamen inom företagsekonomi, HR/personalvetare eller motsvarande.
Minst två års arbetslivserfarenhet från liknande roller
Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på Svenska och Engelska
Erfarenhet inom business-administration, projektkoordinering eller motsvarande är meriterande.
Det är väldigt meriterande om du har erfarenhet av att arbetat inom IT-konsultbranschen/IT-branschen.
Har vi lyckats väcka din nyfikenhet? Sök direkt via länken eller kontakta semir.jasarevic@castra.se
Om Castra
Castra är en entreprenörsdriven konsultgrupp inom IT och Management. Bolaget ägs gemensamt av medarbetarna och tillsammans bygger vi det företag vi själva vill jobba på.
Vår vision är att vi ska vara Sveriges bästa arbetsgivare för konsulter. Att vi blivit certifierade av Great Place to Work® fyra år i rad är ett bevis på våra höga mål kring företagskultur. Våra tankar om delaktighet, påverkansmöjligheter och respekt för individens egna val och möjligheter fungerar.
Företaget har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö, Linköping, Norrköping, Örebro och Jönköping. Mer information om Castra-koncernen hittar du på vår hemsida www.castra.se (http://www.castra.se/).
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Florentin
0705788391