OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Wrknest söker nu en Business Coordinator till ett internationellt bolag som är ett av de ledande företagen inom design, tillverkning och distribution av produkter och teknologier för åkprestanda.
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Wrknest men jobbar på uppdrag ute hos vår kund. Starten är omgående.
Dina framtida arbetsuppgifter
Du kommer ha en viktig roll på företaget med fokus på att koordinering och orderhantering. Din roll kommer vara varierande och du kommer arbeta med olika delar av processerna inom orderhantering och logistik.
I rollen som Business Coordinator kommer du arbeta med fokus på att ansvara för att koordinera och synkronisera tre olika system, samt arbeta uppföljande med leveransbevakning. Detta kommer du göra genom att arbeta med bland annat:
- Hantera beställningar samt registrera ordrar
- Hantera kundinformation i affärssystem
- Skapa inköpsrekvisitationer
I övrigt kommer du även arbeta med förbättringsarbetet inom orderhantering och logistiksupport.
Vi söker dig som har
- Erfarenhet av Excel
- Goda kunskaper i svenska och engelska
Vi ser det som meriterande om du har
- Erfarenhet av IFS eller liknande system
Rollen passar dig som trivs i en roll där det händer mycket och du får chansen att utveckla dina förmågor att strukturera och förbättra processer. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då det är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är strukturerad, noggrann och driven. Som person är du även kommunikativ och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Upplands Väsby
Omfattning: Heltid
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.