OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du intresse och erfarenhet av fastighetsbranschen, och är nyfiken på en ”spindeln i nätet”-roll där din fina administrativa förmåga får komma till sin rätt? Ta då ett par minuter och läs om denna fina möjlighet!
SJR söker nu en Business Coordinator till en ny spännande roll!u tillhör teamet inom Tenant Representation som arbetar med hyresgästrådgivning. Teamet består idag av 5 projektledare, där du blir en viktig del i att stötta samtliga kollegor i teamet.
I rollen som Business Coordinator arbetar du nära dina projektledarkollegor och stöttar dem i sitt dagliga arbete. Du arbetar bland annat med att
- Koordinera lokalsökningar
- Administrera hyresdata och kundkontaktlistor
- Göra finansiella analyser och ta fram exempelvis marknadsinformation och hyresintäkter till rapporter som du sammanställer
- Skapa och sammanställa presentationer
- Stötta projektledare vid fakturering
- Organisera och koordinera visningar av lokaler
Vår kund är en ledande aktör inom fastighets- och investeringsbranschen, och sitter i tilltalande lokaler i hjärtat av Stockholm. Du finns möjlighet att arbeta på distans del av veckan.
Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start omgående och som pågår i 12 månader.
Vem söker vi?
Vi tror att du som söker denna roll har någon form av administrativ erfarenhet inom fastighetsområdet, samt eventuellt en eftergymnasial utbildning inom detta.
Du har en god vana av Office-paketet, i synnerhet Excel, samt kommunicerar väl på svenska och engelska.
Som person har du en god förmåga att strukturera ditt arbete, samtidigt som du har ett hjälpsamt och kommunikativt bemötande gentemot dina kollegor. Du har en god förmåga att hantera stora datamängder och att prioritera ditt arbete. Det är starkt meriterande om du tidigare arbetat med controlling, alternativt har kunskap om att presentera siffror och statistik på ett visuellt tilltalande och lättförståeligt sätt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansökan;
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Gustav Kendel. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-04-15.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88