Business Coordinator till Upgraded People

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Upgraded People AB är en framstående aktör inom kompetensförsörjning och konsultförmedling, ett företag som inte bara präglas av ambition och snabb tillväxt, utan också av en passionerad hängivenhet för att skapa optimala samarbeten mellan företag och IT-konsulter. Deras framstående företagsmodell är inriktad på att skapa och främja perfekta matchningar, vilket positionerar dem som en pålitlig partner oavsett bransch.
Företaget har genomgått en imponerande tillväxtresa och är nu ett team på cirka 30 personer, verksamma på fem olika orter i Sverige. Under det gångna året 2023 har deras organisation uppnått en betydande tillväxt och blivit utnämnda till Gasellföretag samt nått rekordhöga siffror med en omsättning på 1 miljard kronor.Att vara en del av Upgraded innebär att vara en del av ett sammansvetsat och inspirerande team, redo att arbeta tillsammans för att uppnå gemensamma framgångar.
Om tjänstenI rollen somBusiness Coordinator kommer du vara en del av ett litet och härligt gäng kollegor både inom administration ochkonsultförmedling.
Du fårmöjligheten att arbeta brett inom administration och leverantörskontakt.Du får även möjligheten att sätta din egna prägel på Upgrades interna rutiner och processer för att effektivisera det dagliga arbetet.
Ditt arbete garanterar att alla detaljer är korrekta, att viktiga deadlines uppfylls samt att deras kommunikation är tydlig, korrekt och effektiv.
Du kommer bland annat arbeta med;
Avtalshantering:Löpande hantering och justering av avtal för konsulter
Stötta våra konsulter med tidrapportering
Agera brygga mellan våra konsultförmedlare och ekonomiavdelningen vid faktureringsfrågor
Annonspublicering, textbearbetning och skapa innehåll imarknadsföringsyfte till Upgrades sociala kanaler
Kvalifikationer och egenskaper
Vill vill att du;
är noggrann och effektiv
är positiv och social
trivs i en snabbrörlig miljö
har erfarenhet av avtalshantering och bearbetning
har erfarenhet av att arbeta med skriftlig kommunikation
har goda kunskaperi svenska och engelska i både tal och skrift


Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm City
Omfattning: Heltid


Har du några frågor kring rollen är du varmt välkommen att kontakta ylva@astaagency.se
Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Asta Agency
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2024
  • Ansök senast: 7 maj 2025

Liknande jobb


HR-Koordinator (vikariat 75%) | Räddningstjänsten Storgöteborg

HR-Koordinator (vikariat 75%) | Räddningstjänsten Storgöteborg

18 november 2024

HR koordinator till Teknik- och Fastighetsförvaltningen

HR koordinator till Teknik- och Fastighetsförvaltningen

15 november 2024