Business Coordinator till Upgraded People // Stockholm

Business Coordinator till Upgraded People // Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en mästare på att skapa och hantera avtal, älskar att arbeta med text och är en administrativ stjärna? Se hit!

Om rollen

- Du kommer vara ansvarig för att skapa och justera avtal, underhålla en självständig dialog med leverantörer och fungera som en pålitlig rådgivare för vår organisation nationellt.

- Stötta våra konsulter med tidrapportering är en viktig funktion för att hålla vår verksamhet i gång. Din hjälp garanterar att alla detaljer är korrekta och att deadlines uppfylls.

- Agera brygga mellan våra konsultförmedlare och ekonomiavdelningen vid fakturafrågor.

- Du kommer skapa engagerande texter och innehåll för vår hemsida.

- Annonspublicering: Med en skicklig hand vid textbearbetning och en förmåga att arbeta snabbt kommer du vara nyckeln till att vår kommunikation är tydlig, korrekt och effektiv.

Våra önskemål:

- Några års erfarenhet av liknande tjänst och avtalshantering.

- Eftergymnasial utbildning inom relevant område är meriterande.

- Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.

Vad vi erbjuder:

- Möjlighet att arbeta med många kontaktytor och i ett team som präglas av en stark och händelserik företagskultur.

- En platt organisation med korta beslutsvägar som främjar nya idéer och initiativ.

- En stark tillväxtresa med mängder av utvecklingsmöjligheter.

Om oss
Allting handlar om goda relationer. Det vet säkert du som läser. Och det vet vi på Upgraded People, (https://upgraded.se/jobba-hos-oss/) ett företag som arbetar med förmedling av konsulter. Vi för samman organisationer med rätt personer och är den självklara partnern när det handlar om kompetensförsörjning. Vi är ca 25 personer och finns på fem orter i Sverige. Vi är ett entreprenörsdrivet, positivt och personligt gäng med marknadsvinnande erfarenheter och vi alla älskar att bygga relationer genom nöjda kunder och roliga samarbeten.



START: Enligt överenskommelse/omgående
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-12-15

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Ravan
0735005927
Ellinor Hellberg
0732047841
Philip Bendroth
0730361223

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2023
  • Ansök senast: 3 maj 2024

Besöksadress

Kungsgatan 42, Göteborg
None

Postadress

Kungsgatan 42
Göteborg, 41115

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024