OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi förstärkning till vårt inkluderande & högpresterande Team på Fortums Företagskundservice. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med rådgivning, kundservice och inte minst försäljning mot kunder, samt brinner för att alltid leverera en god service i ditt arbete? Då kan det vara just dig vi söker.
Vi erbjuder dig:
- En utmanande position med stora personliga utvecklingsmöjligheter
- Bidra till utvecklingen av teamet och Fortums kundservice i helhet
- Stimulerande arbetsuppgifter & utmaningar
- Möjlighet till att visa framfötterna genom ansvarstagande och självledarskap
- Fasta arbetstider på vardagar för att du enkelt kunna planera din egen vardag
Dina kvalifikationer:
- Erfarenhet inom kundservicearbete gärna inom elbranschen
- Högt driv och förkärlek till försjäljning & service
- Det kräver även ett gott självledarskap
- Hög samarbets & kommunikationsförmåga är väldigt viktigt
- Flytande Svenska & engelska i både tal & skrift
Dina arbetsuppgifter:
- Ta mot samtal, mail & brev från företagskunder i alla dess storlekar
- Administrera våra företagskunders avtal & anläggningar
- Lösa våra inringande kunders problem och ge en service i världsklass genom att arbeta lösningsorienterat och effektivt
- Bidra till ökad förståelse hos kund för våra mervärdestjänster & sälja in dessa till nya såväl som befintliga kunder
- Arbeta målmedvetet över olika tidshorisonter med hjälp av pipe management
Intresserad?
Ansök genom att skicka in ett CV och personligt brev senast söndag den 3/4.
När du söker jobb på Fortum Consumer Solutions behandlas du objektivt. Vi utvärderar inte kandidater baserat på ålder, kön, nationalitet eller andra icke relevanta faktorer. Du kommer att höra från oss ca 1-2 veckor efter ansökningstidens utgång.
Om du har några frågor tveka inte att kontakta Teamledare Dennis Forsberg: dennis.forsberg@fortum.com