OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en förändringsdriven och engagerad medarbetare till vårt team på Customer Service Operations Support i rollen som Business Developer. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
Som Business Developer inom Customer Service Operations Support ansvarar du för att driva förändringsarbete i vår organisation med syfte att stärka Telenors varumärke och serviceerbjudande. Du ansvarar för att driva viktiga strategiska projekt och du har en viktig roll i att driva på Telenors transformations- och digitaliseringsresa.
Du är en nyckelspelare inom Telenors kundserviceorganisation och arbetar i nära dialog med interna stakeholders och partners. Tillsammans hittar du sätt att vidareutveckla våra tjänster med syfte att erbjuda våra kunder en service i världsklass.
Som Business Developer säkerställer du att förändringsarbetet drivs framåt i organisationen. Rollen innebär också genomförande av analys och räkning på business cases samt deltagande i andra projektgrupper som representant för kundservice.
Vem du är
För att lyckas i rollen som Business Developer ser vi att du har tidigare erfarenhet av att framgångsrikt leda projekt och förändringsarbete.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet inom telekom och är van vid att arbeta mot flera kontaktytor – internt och externt. Som person gillar du att arbeta både självständigt och i grupp och trivs att arbeta i högt tempo. Du drivs av mätbara resultat och brinner för att utveckla en kundservice i världsklass samt är en engagerande och inspirerande partner i en förändringsresa.
Vårt löfte
Vårt löfte Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – ta en paus och träna på lunchen, förlägga din arbetstid så du kan lämna/hämta barn på förskolan. Så länge du och dina kollegor kan leverera det du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Fredrik Tengdelius, fredrik.tengdelius@telenor.se . Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar ansökningar löpande så var snäll och sök idag
Placeringsort: Stockholm
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580