OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du projektledning och har intresse för digitalisering? Sök rollen som Business Developer till Swedbank AutoPlan redan idag!
Swedbank AutoPlan söker nu en Business Developer / projektledare i en bred och koordinerande roll med ansvar för utvecklingen av den nuvarande och framtida affären. En spännande roll för dig med intresse och/eller erfarenhet av projektledning och IT och som vill utvecklas vidare i en dynamisk och spännande organisation.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som Business Developer / Projektledare på Swedbank Autoplan, som erbjuder heltäckande leasinglösningar för företag över hela Sverige, kommer du att ha en viktig och betydelsefull roll hos en av Sveriges storbanker.
Du blir en del av ett tight projektteam om 4 personer med ansvar för implementeringen av en ny plattform där du är den sammanhållande länken. Här får du möjighet att växa - både som person och i din yrkesroll!
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som Business Developer / Projektledare på Swedbank AutoPlan kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:
• leda och genomföra projekt inom AutoPlan
• leda den digitala utvecklingen och implementeringen av en ny portal i plattformen Microsoft Dynamics 365
• vara kontaktperson gentemot leverantörer, IT-gruppen och andra projektdeltagare
• stödja verksamheten med rapporter, presentationer i Power Point utifrån t.ex. statisitk och andra underlag
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer arbeta som konsult på TNG. Och givetvis omfattas du av anställningstrygghet genom bland annat kollektivavatal, försäkringar och friskvårdsbidrag.
Konsultuppdraget är på heltid och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Kontorstider måndag till fredag 08.30 - 17.00. Tänkt start är i mitten av augusti 2021.
Du kommer att sitta i fräscha lokaler på Swedbanks huvudkontor i Stockholm (Sundbyberg).
VEM ÄR DU?
För rollen som Business Developer / projektledare på Swedbank AutoPlan söker vi dig som:
• har grundläggande utbildning inom ekonomi,
• väldigt god datorvana, framförallt i Excel med t.ex. skapande av Pivottabeller och sammanslagning av statistikfiler
• har god vana av att skapa presentationer i Power Point
• har tidigare erfarenhet av projektarbete och/eller implementering system (meriterande om du jobbat just med Microsoft Dynamics 365)
Som person är du framåt och flexibel. Du gillar att komma med egna idéer och är en stor vän av ordning och struktur vilket behövs med konktaktytor, parallella arbetsuppgifter och projekt i rullning. Du trivs med att vara självgående och är den typen av person som får saker och ting att hända. Vi tror också att du drivs av möjligheten att utvecklas personligt och professionellt.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07