Business Development Coordinator

Arbetsbeskrivning

Business Development Coordinator till Minifinder

Är du analytisk, driftig och söker en roll där du kan ta egna initiativ och känna att du gör skillnad på riktigt? Är du energisk, nyfiken och trivs med att vara spindeln i nätet? Då kan Minifinder och denna tjänst vara nästa steg för dig!

MiniFinder är ett techbolag i framkant som tre år i rad blivit utsedd till ett av Sveriges mest snabbväxande och lönsamma företag. De utvecklar högkvalitativa GPS-sändare för fordon, människor & djur. Nu rekryterar vi på Maxkompetens i Växjö i samarbete med Minifinder en ambitiös och driven Business Development Coordinator!

Dina arbetsuppgifter

Som Business Development Coordinator kommer du fungera som en länk mellan marknads- och säljavdelningen där ni tillsammans gör stor affärsnytta för bolaget. Ditt fokus kommer ligga på att identifiera, utveckla och säkra nya affärsmöjligheter och marknader.

I rollen ingår arbetsuppgifter som:

* Utveckla effektiva strategier för att bearbeta marknaden.
* Generera leads och försäljning.
* Identifiera olika typer av samarbetspartners och kontakta dem.
* Genomföra marknadsanalyser och identifiera nya potentiella affärsmöjligheter.
* Skapa och upprätthålla effektiva kundrelationer via mail, telefon och personligen.
* Koordinera och planera marknadsföringsaktiviteter som event, möten och mässor.
* Ta fram marknadsföringsmaterial.

Du erbjuds att vara med på en spännande tillväxtresa där du i rollen som Business Development Coordinator kommer ha stora möjligheter till att forma, påverka och på sikt utveckla din roll i företaget.

Din profil

För att lyckas bra i rollen är det viktigt att du är social och bekväm i att ta första steget i ett samtal då arbetet innebär mycket kundkontakt. Minifinder söker dig som är ambitiös, driven och gärna kommer med inspel och initiativ. Som person är du resultat- och lösningsorienterad och har ett driv för att skapa nya affärer. För att trivas tror vi att du har god förmåga att både arbeta självständigt och som del av ett team.

För att vara aktuell ser vi gärna att du har:

* God kommunikationsförmåga i tal och skrift
* Goda nätverkande färdigheter

Meriterande:

* Kunskaper inom Adobeprogram
* Språkkunskaper i Tyska, Nederländska, Franska

Övrig information

Placeringsort: Växjö
Arbetstid: Vardagar 08-17
Omfattning: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Lön: Individuell lönesättning
Start: Omgående

Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Minifinder har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jonna Alm på telefon 0733 20 56 36.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.

Om Minifinder

MiniFinder är ett IoT företag som utvecklar produkter och tjänster som baserar sig på GPS-teknik. Företaget grundades för 2012 med en dröm om att utveckla teknik som hjälper företag att optimera och effektivisera sin fordonsflotta genom positioneringsteknik. Idag är vi ett stadigt växande bolag som erbjuder helhetslösningar inom flera områden, såsom vård och omsorg, fleet management, säkerhet, och djur.

Vår verksamhet bygger på egenutvecklade produkter och tjänster som kännetecknas av kvalitet, unik design och hög precision. Vi anpassar produkter och tjänster efter kundernas behov och erbjuder innovativa lösningar som förenklar vardagen för alla våra kunder.

Läs gärna mer på: https://minifinder.se/

Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 21 mars 2022

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


22 juni 2024

20 juni 2024

18 juni 2024