OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM OSS
OMNILS GROUP AB är ett snabbt växande företag med lång erfarenhet av städning och är experter på att leverera fullservicestäd av hotell, kliniker, kontor, restauranger och andra publika ytor. Vi erbjuder personaluthyrning och lokalvårdstjänster och har specialiserat oss på att tillhandahålla lösningar för olika branschers specifika behov.
Vårt mål är den nöjda kunden och vi anpassar alltid verksamheten efter kundens behov av städning. Vi skapar långsiktiga relationer med kunden i centrum. Företaget kommer under 2020-2021 att omsätta cirka 22,5 miljoner kronor och sysselsätter cirka 100 personer. OMNILS kärnverksamhet är hotellstäd. Vi kommer städa ca 16000 hotellrum under 2021 för de hotell vi samarbetar med.
Vad vi söker
Dina arbetsuppgifter som Business Development Manager är en roll där du ges möjlighet att skapa en verklig effekt på bolagets framtida tillväxtstrategi, ditt uppdrag tillsammans med dina kollegor kommer du att identifiera nya affärsmöjligheter genom att analysera marknaden och följa upp leads att operativt arbeta med att identifiera behov hos de idéer som innovatörer och företag har och vara ett stöd i utvecklingsprocessen. Du kommer även att delta i arbetet med att vidareutveckla vårt tjänsteerbjudande gentemot våra nuvarande kunder. Med syfte att omvandla kundbehov till relevanta lösningar, där du utvecklar och presenterar förslag som ger värde för kund. Det innebär att du är med i anbudsprocessen samt driver intern och extern projektledning i de kommersiella processerna.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet inom strategiskt utvecklingsarbete, antingen som managementkonsult eller i en roll som affärsutvecklare på ett större företag. Du är en van projektledare som förhandlat i komplexa och omfattande kommersiella processer. Din analytiska förmåga är hög med en akademisk examen såsom civilingenjör/civilekonom i grunden. Det är också av stort vikt att du kommunikativ med flytande tal och skrift i svenska och engelska. Din Profil Vi ser att du som söker har du en god förståelse för start-ups och företagande, gärna inom de outsourcing facilities service.
Du har en god förmåga att sammanfläta dessa branscher med andra områden vilket ger förutsättningar för innovation och utveckling att uppstå. Vi ser att du har förståelse för vision, strategi och varumärkesutveckling och har förmåga att ta in kunskap om nya marknader, trender, produktutveckling och affärsmodeller. Du har god förmåga att tillämpa dina erfarenheter och kunskaper i arbetet med att stötta entreprenörerna i inkubatorn. De kreatörer och entreprenörer som deltar i inkubatorn ska få goda förutsättningar att utveckla sitt självledarskap, sin resiliens och tillit – där spelar du en viktig roll. Som person ser vi att du är positiv, nyfiken och gillar kombinationen av att bygga relationer och att driva affärer. Du är uthållig och har en hög arbetskapacitet med vana av ett agilt arbetssätt. Vi tror att du trivs i en föränderlig arbetsmiljö där du genom ditt lösningsorienterade förhållningssätt får skapa egna resultat.
Vad vi kan erbjuda
- En utmanande och spännande tjänst i ett snabbt växande företag med möjlighet att växa med oss.
- Du kan vara med att påverka dina arbetsuppgifter
- Möjlighet till flexibla arbetstider och delvis arbete på distans
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS gruppen.
Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Slutkandidat önskar vi anställa så snart som möjligt. I din ansökan bifogar du CV och personliga brev. Vid eventuella frågor om processen, går det bra att kontakta vår CEO via e-post: riaz.uddin@omnilsgroupab.se Välkommen med din ansökan!