Business Development- System Manager

Arbetsbeskrivning

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se


Hos oss på Business development jobbar du tillsammans med 4 stycken riktigt tekniskt vassa kollegor med fokus på projektarbete, processarbete, långsiktighet och innovation i en nyckelroll för Azets fortsatt goda tillväxt. Du som trivs i en varierande, stimulerande och utvecklande roll kommer hitta hem på ett företag som vågar utmana både sig själva och kunderna inom IT.

Du är en teknisk konsult som kommer specialisera dig på flertal system, processer och vara en specialist samt hjälpa övriga i affärsområdet. Vi jobbar mot Rumänien där en del av vår utveckling samt support avdelning sitter. Du ska vara behjälplig i säljfrågor, uppstarter av nya kunder  samt demos till kunder i våra system.  Delvis direkta kundaktiviteter som att vara delaktig i förbättringsarbetet mot kund, nearshoring verksamheten samt interna förbättringar och automatiseringar.

Du kommer bland annat:

Fortsätta leda oss i automatisering i våra system och förenkla och förbättra leverans till kunder- ständig förändringsresa.
Sträva efter att hitta den mest optimala driftlösningen ur både kvalitets- och kostnadsperspektiv.
Leda förändringsprojekt för det aktuella plattformarna.
Delta i design, utveckling och förvaltning av plattformarna.
Arbeta aktivt med att säkerställa att dessa plattformar levereras inom ramarna för Azets certifieringar.
Vad vi erbjuder

Hos oss får du möjligheten att göra verklig skillnad och bli en del av ett familjärt bolag där många kunder har höga krav på kundfokus och tillgänglighet.

Vi uppmuntrar och stöttar en högpresterande kultur, strävar alltid efter att lära av varandra och bidrar till en stimulerande arbetsmiljö med högt engagemang. Vi investerar löpande i verksamheten och i våra medarbetares kompetens. Vår företagskultur präglas av resultatfokus, självledarskap och att ha kul på jobbet.

Om dig

Du har ett starkt intresse för system och har arbetat med detta i flera år. Du är lösningsorienterad, ansvarstagande, prestigelös och sätter ett stort värde i det arbete du utför. Vi jobbar i olika projekt, internt och mot kund och gillar ordning och reda. Har du dessutom erfarenhet till viss del av redovisning så kan det vara fördel i det dagliga arbetet och förståelse för branschen och kunden. Med dessa egenskap kommer du att göra ett strålande jobb och vara en framtidens konsult. 

Meriterande med erfarenhet av ekonomisystem och betalningslösningar, samt EFH-system och projektledning.Tjänsten kräver god språklig förmåga såväl skriftligt som muntligt på svenska och engelska.

Låter det intressant?

Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jamila Khan på HR, jamila.khan@azets.com . Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via unionenklubben.azets@gmail.com  

Urval och intervjuer kommer ske löpande. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén

Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets Insight AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2021
  • Ansök senast: 12 januari 2022

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 34 212
Stockholm, 10026

Liknande jobb


Redovisningskonsult - Extra

Redovisningskonsult - Extra

3 oktober 2024

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Kundansvarig redovisningskonsult, Järfälla

Kundansvarig redovisningskonsult, Järfälla

2 oktober 2024