Business Flow Manager

Business Flow Manager

Arbetsbeskrivning

Har du en bakgrund inom ekonomi och vill bli en del av ett nystartat bolag där du självständigt kommer ansvara för den operativa delen av fakturatjänster? Som Business Flow Manager kommer du att få möjlighet att utveckla verksamheten i syfte att skapa den bästa kundupplevelsen när det kommer till betalningstjänster. Sök idag då start är omgående!
OM FÖRETAGET
Detta är ett passionerat startup som möjliggör en exponentiell tillväxtkraft och skalbarhet för partners och kunder genom betalningstjänster. Tack vare ett starkt fokus på kvalitet och service kan dem genom deras agila techlösningar skapa lösningar som tidigare inte var möjligt.
DU ERBJUDS
Ett startup bolag med entreprenörsanda och prestigelös atmosfär
Stora utvecklingsmöjligheter inom tech, projektledning och ekonomi
En interaktiv arbetsmiljö där du dels är på kontoret, hos kunder och samarbetspartners

OM ROLLEN
Som Business Flow Manager är du en nyckelperson och hjärtat i verksamheten. Du kommer mestadels arbeta operativt med daglig kundkontakt och med företagets plattform, där dem levererar fakturatjänster, bokföringstjänster och andra betalningstjänster. Du kommer dessutom, tillsammans med VDn, säkerställa att kunderna får den bästa tänkbara upplevelsen av företagets tjänster.
ARBETSUPPGIFTER
Operativ hantering av fakturering och bokföring för kunders räkning
Ta emot inkommande samtal och supportera kring fakturafrågor
Problemlösa och proaktivt driva dialoger med kunder och partners
Implementera betalningstjänster hos kunder och partner
Delta och leda olika typer av förändringsarbeten i syfte att förbättra kundupplevelsen

VI TROR ATT DU HAR
En 3-årig utbildning inom redovisning eller motsvarig erfarenhet inom området
Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller försäljning
Goda kunskaper inom officepaketet och främst Excel
Talar flytande svenska och engelska

DET ÄR MERITERANDE OM DU HAR
Tidigare arbetat i Fortnox
Tidigare arbetslivserfarenhet inom projektledning

SOM PERSON ÄR DU
Självgående
Serviceinriktad
Problemlösande
Noggrann

ÖVRIGT
Start: Omgående
Placering: Stockholm
Omfattning: 3-4h/dag med stora möjligheter till att gå upp på heltid
Typ av uppdrag: Långsiktigt uppdrag

OM GIGSTR
Vi på Gigstr matchar företag med jobbsökare, frilansare och team. Med hjälp av Gigstr-appens smarta matchningsteknik, flexibla upplägg och kunniga rekryterare som kan young professionals har vi snabbt blivit en av marknadens mest uppmärksammade gigmatchningstjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstr AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2020
  • Ansök senast: 28 november 2020

Postadress

Alströmergatan 22
Stockholm, 11247

Liknande jobb


1 november 2024

Chief accountant

Chief accountant

22 november 2024

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

22 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

22 november 2024