Business Management Analytiker till Telia

Business Management Analytiker till Telia

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:

Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som projektanalytiker kommer du att bli en del av Telias Real Estate Group som arbetar med alla typer av fastighetsfrågor i en internationell miljö. Du kommer ingå i ett team om tre kollegor som står inför en intensiv period med flertalet parallella projekt. Ditt primära ansvar i detta blir att stötta upp i stakeholder management samt utveckling och förberedelse av exekutivt material, för att kunna säkerställa framfart i de olika projekten. Det är en bred roll med en kombination av administration, kommunikation och analys samt arbete mot flertalet interna kontaktytor.

Du arbetar bland annat med att:
• Formalisera och bygga underlag, presentationer och exekutivt material inför diverse projektform samt möten med senior management
• Insamling av information och underlag från olika intressenter och kontaktytor internt samt analys av detta innehåll för att säkerställa underbyggda presentationer och exekutivt material
• Deltagande i projektmöten samt managementmöten för att kunna formalisera och översätta dess innehåll till informativt underlag
• Övrig administration och intern kommunikation, så som koordinering inför mötesform

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasiala studier inom Business Management eller likande utbildning, alternativt relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Med fördel erfarenhet av att ha arbetat med framtagande av exekutivt material, samt grundläggande förståelse för ekonomiska principer och affärsprocesser
• God datorvana och goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket goda kunskaper i engelska och svenska i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen ser vi att du har en god förmåga av att självständigt driva ditt arbete framåt. Du trivs när du får ta ansvar och tar i ditt arbete stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. När det under tidsperioder blir stressigt har du förmågan att behålla lugnet och fortsätta arbeta strukturerat. Vidare är du noggrann i ditt arbete och månar om att alltid leverera med kvalitet. Slutligen är du social och trivs i en roll med olika kontaktytor.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, hybrid
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2023
  • Ansök senast: 30 juni 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


18 november 2024

Executive Assistant

Executive Assistant

18 november 2024

Sektionschefssekreterare

Sektionschefssekreterare

14 november 2024

Chefsassistent, Medicinsk och geriatrisk klinik, Skellefteå

Chefsassistent, Medicinsk och geriatrisk klinik, Skellefteå

13 november 2024