Business Manager

Business Manager

Arbetsbeskrivning

Vi växer och söker dig som vill bli en del av ett fantastiskt team som drivs av att få Sveriges mest nöjda kunder, kandidater och konsulter! Vi vill nustärka upp teamet i Göteborg med en Business Manager. Vi vill ha dig med högt eget engagemang och utpräglad känsla för lagarbete. I denna roll arbetar du som kundansvarig säljare tillsammans med rekryterare och konsultchefer. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inom konsult/bemanning eller IT-branschen och som vill bli en del av ett team där entreprenörsanda, driv och kompetens står i fokus. Skicka in din ansökan idag och ta chansen att bli en av oss!
Hur ser rollen ut? I rollen som Business Manager ansvarar du för hela säljprocessen och relationen med dina kunder. Du kommer att få ta vid på några befintliga kunder men du motiveras också av att bearbeta nytt och brinner för att utveckla din kundportfölj. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom IT-branschen och har en god IT förståelse, har du detta finns det möjlighet att ta ännu större ansvar i att utveckla vår affär. Viktigast är dock att du har en tidigare erfarenhet inom försäljning från konsult/bemanningsbranschen för att snabbt komma in i rollen och kunna ta vid på relationen med några av våra befintliga kunder.
I din roll representerar du Nexer Infrastructure – ett av Nexerkoncernens snabbast växande bolag, idag över 180 medarbetare i Göteborg, Malmö och Stockholm. Vi söker nu dig som vill bli en del av oss och fortsätta sträva efter att bli det självklara valet för Sveriges bästa IT konsulter inom support, drift & infrastruktur.
Vi söker dig som
Har erfarenhet av försäljning inom B2B, antingen från konsult/bemanningsbranschen eller IT-branschen
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska då båda språken används dagligen i arbetet

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör vara målmedveten, ansvarstagande och ha en stark entreprenörsanda och vilja att lyckas. Våra värderingar Passion & Execution präglar allt vi tar oss för.Våra medarbetare kännetecknas av en affärsmässig och kundorienterad attityd, samt förmåga att snabbt ta till sig ny information och omvandla den till kreativa lösningar. Du respekterar dina kollegor och har en stark vilja att dela med dig av dina kunskaper till andra samt lyssna och lära.
Vi har höga mål och veckovis uppföljning av KPI:er, så du måste gilla detta arbetssätt. Vi är skickliga på det vi gör men glömmer inte bort att ha roligt längst vägen. Vår avdelning satsar ständigt på tillväxt varför det också är viktigt att du vill vara med och bygga upp bolaget tillsammans med dina kollegor.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, som föregås med 6 månaders provanställning. Du kommer utgå från vårt kontor påLindholmen.
Mer om Nexer Infrastructure Nexer Infrastructure startade sin verksamhet 2018 och är specialister på en sak – talanger inom drift, support och IT-infrastruktur. Vi hjälper företag att växa och att framtidssäkra sin kompetens med hjälp av flexibla konsulttjänster. Vi arbetar även med åtagandetjänster hos våra kunder där vi är med och bygger upp en fungerande servicedesk eller andra områden inom IT-infrastruktur. Bland våra kunder finns många välkända aktörer som är marknadsledande inom sina respektive branscher. Här kan du läsa mer om oss:https://nexergroup.com/about-us/our-business-areas/infrastructure/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NEXER GROUP
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2024
  • Ansök senast: 15 november 2024

Liknande jobb


21 oktober 2024

21 oktober 2024

Teamleader Inhouse

Teamleader Inhouse

19 oktober 2024