Business manager parts & accessories

Business manager parts & accessories

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Vill du vara med och optimera Renaults försäljning på svenska och danska efter marknaden? Har du starkt intresse av att utveckla försäljningsstrategier och är duktig på att analysera data?  Då kan detta vara en tjänst för dig!

Vi söker just nu en Business Manager för driva och koordinera försäljningsprogrammet på svenska och danska marknaden. Tjänsten innebär att studera, utveckla och implementera nya strategier och produkter i linje med Renaults policy för att öka försäljning, omsättning, lönsamhet och kundlojalitet för reservdelar och tillbehör.
Business Managern har en aktiv del i utvecklingen och distributionen av nya produkter och kommersiella program direkt i återförsäljarnätverket samt i samarbete med regionchefer.

Omfattning och arbetsplats:
Mellansverige. Tjänstens omfattning är heltid, vid behov kan resande förekomma. Start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Du kommer att vara anställd av MSXI men arbeta heltid för kunden.

Önskad erfarenhet:
* Akademisk examen samt 5 års erfarenhet inom marknadsföring/försäljning.
* Dokumenterad erfarenhet av förbättringsarbete inom försäljning.
* Erfarenhet från reservdelsförsäljning på återförsäljar- och/eller importörsnivå, B2B, är meriterande
* Erfarenhet från projektledning.
* Goda datakunskaper, samt en hög nivå inom Excel och Power Point.
* Mycket bra nivå på svenska och mycket goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntlig. Danska är meriterande.


Som person är du:
* Duktig på driva processer och försäljning framåt, från start till mål.
* Duktig på att administrera, koordinera och följa upp.
* God analytisk förmåga, proaktiv och drivande.
* Försäljnings- och affärsfokuserad, med god förmåga att överföra analys till konkreta förbättringsåtgärder samt implementering.
* Förmåga att motivera andra framåt.
* Duktig på att kommunicera och presentera budskap på olika nivåer i en organisation.


Om du är intresserad av tjänsten är du välkommen att skicka din ansökan snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2022
  • Ansök senast: 12 juni 2022

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


Head of Customer Success

Head of Customer Success

14 november 2024

Sales Manager

12 november 2024