Business Manager till Adecco i Umeå

Business Manager till Adecco i Umeå

Arbetsbeskrivning

Är du driven, social och vill testa på att jobba i en spännande och fartfylld bransch?
Ta chansen och sök tjänsten som Business Manager/Konsultchef till Adecco i Umeå.

Om tjänsten
Som Business Manager på Adecco innehåller dina dagar rekrytering av konsulter, försäljning och relationsskapande. Du har personalansvar för dina konsulter och du ansvarar för samtliga personalrelaterade frågor. Tjänsten är bred och varierande. Utöver personalansvaret arbetar du mycket med att vidareutveckla relationen hos befintliga kunder och du arbetar in nya kunder som en del av din vardag.

I rollen som Business Manager ansvarar du för att kartlägga dina kunder, göra tydliga affärs- och aktivitetsplaner samt skräddarsy säljinsatser för att nå uppsatta mål.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:
* Daglig kontakt med konsulter och kunder
* Högt fokus på försäljning och relationsskapande

Du rapporterar till Regional Branch Manager och du arbetar tätt tillsammans med övriga kollegor som finns på kontoret. Vi sitter i fina lokaler på Kungsgatan i centrum. Under rådande omständigheter är vi måna om att ha en god arbetsmiljö och erbjuder stor flexibilitet och hemarbete.

Om dig
Du trivs med eget ansvar i ett högt tempo och du är inte rädd för att ta snabba beslut.

Vi tror att du är nyexaminerad inom HR eller så har du en bakgrund från en ledande position med personalansvar. Det är meriterande om du har erfarenhet från konsult/bemanningsbranschen.

Vi kommer lägga stort vikt vid dina personliga egenskaper!

Vi är ett globalt företag med en lokal spets, och det är av vikt att du har en god kommunikativ förmåga och kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Körkort och tillgång till bil är ett krav för tjänsten. Det är dessutom viktigt att vara noggrann i det administrativa arbetet som rollen kräver. Du har kunskaper inom MS Office.

Vi söker dig som är ansvarsfull, nyfiken, och utåtriktad. Du är flexibel, drivs av att göra affärer och av att skapa goda relationer och har god säljvana.

Om du önskar en arbetsplats som präglas av värderingarna: laganda, kundfokus, entreprenörskap, ansvar och passion så kommer du trivas bra hos oss!

 

Om Adecco
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.
I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar och outsourcing fördelat på 31 kontor runtom i hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens självklara val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Anställningen
Tjänsten som Business Manager har start enligt överenskommelse och inleds med 6 månaders provanställning.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, möjlighet till flextid, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om rekryteringsprocessen
Rekryteringsarbetet sker löpande med sista ansökningsdag 2021-03-31. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas inom ansökningstiden, så sök redan nu!

Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att höra av dig.

Rekryterande chef Adecco:
Karin Rundgren på 073-684 74 33 eller karin.rundgren@adecco.se

Har du frågor angående registreringen/ansökan, var god kontakta Adeccos support via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2021
  • Ansök senast: 6 april 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb