Business Manager till Kareli

Business Manager till Kareli

Arbetsbeskrivning

Karelis tillväxtresa fortsätter och vi ska bli fler internt!

Vi söker en Business Manager som vet vad som krävs för att skapa goda och långsiktiga relationer, som har sinne för matchning samt kan arbeta rådgivande och lösningsfokuserat med kunder, konsulter och kandidater.



Kareli är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på kvalificerade roller inom ekonomi. Vi verkar i hela Skåne inom olika branscher, med allt från stora väletablerade koncerner till mindre och medelstora bolag.

Kareli är det personliga konsultbolaget som har individen i fokus och lägger stort värde i trivsamma uppdrag för våra medarbetare. Vi skapar goda relationer genom nära och täta dialoger med våra konsulter, kunder och samarbetspartners.



Engagemang, Enkelhet och Utveckling
Våra ledord vägleder och påminner oss om vad som är viktigt i vår vardag. Dessa begrepp kan betyda så mycket, men för oss på Kareli innebär det att vi har passion för det vi gör, tar egna initiativ och får saker att hända. Med omtanke för varandra skapas en vi-känsla, trots att vi inte alltid är tillsammans. Vi har modet att utvecklas och är alla delaktiga i vår gemensamma utveckling. För oss innebär enkelhet att inte göra saker svårare än vad det är, vilket också innebär att vi har ett flexibelt förhållningssätt och hittar enkla lösningar. Vår dialog är transparent och med tydliga förväntningar skapar vi långvariga och starka relationer. Vi är dessutom enkla att prata med - så ta kontakt med oss så berättar vi mer!



Om rollen
I din roll som Business Manager kommer du att ingå i ett team om 5 engagerade och kompetenta kollegor internt. Vi är ett sammansvetsat team som värdesätter att ha roligt samtidigt som vi håller en hög professionalitet i det vi gör. Vi jobbar mot tydliga mål, både individuella och gemensamma där vi alla bidrar för att nå ett bra slutresultat.

Som Business Manager kommer du att arbeta nära affären, säkerställa utveckling hos våra medarbetare och bli en del av vårt framgångsrika arbetssätt. Rollen är varierande och du kommer att vistas i en föränderlig miljö och verka i hela flödet. Hos oss betyder det att du kommer att driva affären från behovsdialog till slutgiltig matchning samt ha personalansvar för våra kollegor i konsultverksamheten.

Primära arbetsuppgifter:

- Driva och utveckla nya och befintliga kundrelationer

- Personalansvar för våra kollegor i konsultverksamheten

- Matchningsarbete vid behovsdialoger

- Bidra till utveckling av affären



Vem är du?
Vi tror att du som söker antingen arbetar som ekonom idag och vill prova något nytt. Eller så kommer från konsultbranschen och har verkat i en liknande roll tidigare.

Du har ett proaktivt förhållningssätt och trivs med en god struktur i ett högt tempo. Då ingen dag är den andra lik har du lätt för att anpassa dig till nya omständigheter och skifta fokus. Kommunikativ, affärsförståelse och förmågan att etablera goda relationer är utmärkande egenskaper för dig.



Vi söker alltså dig som:

- Är kommunikativ och förtroendeingivande

- Är modig och vågar göra "fel" för att lära och utvecklas

- Trivs med ett strukturerat och effektivt arbetssätt

- Är flexibel när det kommer till prioriteringar

- En ”doer”



I din ansökan

Det gör oss glada att du finner tjänsten intressant!
För att säkerställa ditt deltagande i processen ber vi dig att skicka in din ansökan snarast möjligt. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan processen avslutats.

Med hänvisning till GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mail. Du ansöker istället via vår annons. Har du kompletterande frågor besvaras dessa av Fredrik Hansen via fredrik@kareli.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kareli
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 5 november 2022

Liknande jobb


25 november 2024

CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024