OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi erbjuder våra anställda att utvecklas i en spännande bransch genom att vara våra uppdragsgivares röst mot kunden. Sälj finns naturligt i alla våra kundkontakter för vi vet hur viktigt det är för företagens och våra uppdragsgivares framgång.
Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetaranställningar genom kollektivavtal med Unionen.
Vikarierande Business Manager till Stockholm för SL Kundtjänst, SL Center, Waxholmsbolagets terminaler samt Färdtjänstens kundservice.
Arbetsuppgifter:
Som Business Manager har du ett övergripande ansvar och regelbunden kontakt med våra två uppdragsgivare SL & Färdtjänst. Du följer upp resultat och kvalitet samt har lönsamhetsansvar för de olika kontona. Du har ansvar för kontonas bemanning och ser till att effektivt nyttja våra resurser. Du följer upp och ser till att vi levererar i enlighet med de avtal vi tecknat med våra uppdragsgivare. Du arbetar aktivt med att förbättra dina konton genom att implementera arbetsuppgifter och arbetssätt samt sätta nya strukturer och rutiner. Vidare är det viktigt att du är proaktiv i din roll genom att identifiera förbättringsområden och utveckla uppdraget.
I denna tjänst som Business Manager har du personalansvar för fem teamleaders och du ser till att de har förutsättningar för att kunna prestera i sitt arbete. Du ger dem detta, genom din breda erfarenhet, coachning och stöd längst med vägen.
Kvalifikationskrav:
- Eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet.
- God datorvana (inom Officepaketet).
- Kunskap i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
- Erfarenhet av ledarskap. Det är meriterande om du har erfarenhet inom kundservice.
- Vidare är körkort B och egen bil fördelaktigt, men det är inget krav.
Vi letar efter dig som lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Du har en god förmåga att fördela arbete, leda och följa upp medarbetare. Det är även viktigt att du som person är kommunikativ och ansvarstagande eftersom att du ansvarar för dina tre enheter med ca 80 anställda och fyra teamledare. Vidare tycker du om att arbeta strukturerat och är en god organisatör i och med att du arbetar med många olika projekt som kontinuerligt ska implementeras i verksamheten. Vi ser gärna att du har en inställning och ambition att inget problem är för litet och att inget behov är för stort.
Anställningsgrad:
Vikariat på heltid i 6 månader med chans till förlängning.
Start:
Omgående.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-02-28. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta vår platschef Robert Söderström via mail:robert.soderstrom@releasy.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson
Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin
Adnan Balic
Jonatan Eklund
Kosma Debski
0703846970