OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Syftet med Business Operations Specialist är att säkerställa att alla evenemang hos vår kund håller hög kvalitet, inklusive reklamevenemang, medicinska utbildningsevenemang, utbildningsstöd, rådgivande styrelser, konsultationer, sponsringar, patientorganisationshändelser, patientorganisationsstöd och interna möten. Business Operations Specialist koordinerar planering och organiserar logistik, administration och dokumentation för alla typer av kundevenemang i samarbete med Event Requestor från medicinska, kommersiella eller externa frågor. I arbetsuppgifterna kan ingå att bland annat planera olika evenemang, supportera planeringen av evenemang inom de olika avdelningarna hos vår kund, hantera administration kopplat till olika evenemang, ta fram underlag för evenemang, hantera avtal och dokument, agera "super user" inom ditt område och vara supporterande samt uppföljning av olika aktiviteter.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Uppdraget utförs hos vår kund i Solna, Stockholm.
Kvalifikationer
- Minst Kandidatexamen eller motsvarande inom relevant område
- Du har stark kompetens inom Microsoft Office
- Du behärskar svenska och engelska flytande, i både tal och skrift
- Minst 2-5 års arbetslivserfarenhet i liknande roll
- Meriterande är om du har erfarenhet från vård, läkemedel eller liknande bransch
Personliga egenskaper
För att trivas i den här rollen tror vi att du arbetar proaktivt och trivs med att driva nya initiativ. Du har förmåga att utveckla framgångsrika och starka relationer med externa såväl som interna intressenter. I ditt arbete har du förmågan att vara flexibel och serviceinriktad, du har lätt för att kommunicera både muntlig och skriftlig, samt goda presentationsförmågor. Du har ett strukturerat tänkesätt när det gäller projektledning samt lust att ge vägledning och feedback för att få ditt team att prestera så bra det går.
Lön
Enligt överenskommelse
Tillträde och ansökan
Heltid och kontorstider, 40 timmar/vecka, med arbete på vår kunds kontor i Solna, Stockholm. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa till juli 2022, med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan på engelska (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!