Business Operations Support till Swedbank i Sundbyberg

Business Operations Support till Swedbank i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en kundfokuserad, noggrann och positiv person? Gillar kombinationen av administrativt arbete och kundservice? Då kan detta vara tjänsten för dig! Swedbank söker nu medarbetare till en intern supportavdelning. Arbetet utförs i ett fint och öppet kontorslandskap på kontoret i Sundbyberg. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Tjänsten innebär administrativt arbete samt telefon- och mailsupport till kunder och rådgivare är en viktigt del av det dagliga arbetet. I rollen ingår exempelvis arbete med nya leasing- och avbetalningskontakt, allt från granskning av akter till utbetalning av dem. Du är även delaktig i att utveckla och förbättra processer genom att driva ett aktivt förbättringsarbete.

Arbetstider
Heltid, 38,5 h/ vecka. Uppdraget startar i oktober och pågår inledningsvis i 6 månader.  

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet från annat administrativt arbete och/ eller kundtjänstarbete. Har du erfarenhet från arbete med Leasing & Avbetalningsprodukter hos finansbolag är det meriterande. För att du ska trivas i rollen ser vi även att du är en noggrann och serviceinriktad teamspelare. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2021-09-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Josefin Berg, josefin.berg@randstad.se 

Om företaget
Med omkring 7,3 miljoner privatkunder och omkring 547 000 företagskunder är vi den ledande banken på våra hemmamarknader. Vi erbjuder allt ifrån smidiga digitala lösningar för vardagsekonomin till mer omfattande finansiell rådgivning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2021
  • Ansök senast: 16 september 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024